AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Hei, lurer på om noen har prøvd sminke fra Makeup Revolution før? Har ikke hørt noe særlig om de, men ble nysgjerrig. De har 50% rabatt på hele siden idag, så jeg bestilte 10 ting! Noen som vet om det er et bra merke? Det er jo urovekkende billig... http://www.makeuprevolution.no/epages/makeuprevolution.sf/secafba5918bf/?ObjectPath=Categories Anonymous poster hash: 0a5e3...975
Djungelvrål Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 En neglelakk koster 25 kroner, så det er halv pris av det? Wow
Gjest Linn35 Skrevet 28. desember 2014 #4 Skrevet 28. desember 2014 (endret) Ja, jeg har 2 øyeskygge paletter, dupes av Urban Decay Naked-palettsene. Disse er veldig bra, nokså godt pigmentert, men litt mer "kritt"-aktige (tørre). Sitter ikke fullt så godt som UD sine, men til denne prisen er de absolutt bra nok. Makeup Revolution kjøpte jeg online første gang, men så dukket de jommen opp i parfymeriene i Spania i sommer, og da kjøpte jeg en del mer. Ikke dumt å hamstre når det er salg, det blir jo skambillig Håper du blir fornøyd, da Endret 28. desember 2014 av Linn35
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Ja, jeg har 2 øyeskygge paletter, dupes av Urban Decay Naked-palettsene. Disse er veldig bra, nokså godt pigmentert, men litt mer "kritt"-aktige (tørre). Sitter ikke fullt så godt som UD sine, men til denne prisen er de absolutt bra nok. Makeup Revolution kjøpte jeg online første gang, men så dukket de jommen opp i parfymeriene i Spania i sommer, og da kjøpte jeg en del mer. Ikke dumt å hamstre når det er salg, det blir jo skambillig Håper du blir fornøyd, da Så kjekt å høre at det (sannsynligvis) ikke blir et bomkjøp da :-D Gleder meg til å teste de forskjellige tingene! Husker du hvor lang tid det tok med leveringen? Anonymous poster hash: 0a5e3...975
Gjest Linn35 Skrevet 28. desember 2014 #6 Skrevet 28. desember 2014 Så kjekt å høre at det (sannsynligvis) ikke blir et bomkjøp da :-D Gleder meg til å teste de forskjellige tingene! Husker du hvor lang tid det tok med leveringen? Anonymous poster hash: 0a5e3...975 Tror jeg hadde produktene innen 2 uker. Men for all del, ikke forvent samme kvalitet som UD, Dior, Chanel etc - men som sagt, et bra produkt til en vanvittig god pris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå