Gå til innhold

For lite attraktiv til å finne kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg fremstår sikkert som bitter, men kjærlighetslivet mitt har vært en eneste stor nedtur og jeg har aldri vært i et genuint forhold med gjensidige følelser. Jeg opplever stort sett at damer jeg får god kontakt med stort sett ikke ser på meg som noe mer enn en venn. Jeg har blitt sjekket opp endel ganger av damer i omgangskretsen, men de har vært veldig desperate uten at jeg har vært så veldig intressert og da føltes det egentlig bare som mas.

Det føles som at de damene jeg er tiltrukket av stort sett er utenfor min liga og det gjør det vanskelig å finne noen. Jeg har prøvd å gå etter damer jeg synes er litt søte og tenkt at jeg kanskje kan falle for dem etter å ha blitt kjent, men det har fungert dårlig og jeg har følt NULL tiltrekning ved sex osv.

De gangene jeg har funnet kjemien med damer jeg har vært tiltrukket av har jeg blitt avvist hver gang. De faller rett og slett ikke for meg og selv om jeg følte vi hadde noe sammen og at ting var veldig koselig osv tror jeg ikke den store seksuelle tiltrekningen var der fra dems side. Begge ville være venner etterpå.

Jeg begynner å lure på om jeg rett og slett ikke er attraktiv. Må jeg bare finne meg i at et forhold med lidenskap og følelser er utenfor min rekkevidde? Jeg er da en ordentlig kar med nykjøpt leilighet, en godt betalt jobb og med sunne verdier og holdninger. Tror jeg ihvertfall...

Anonymous poster hash: 087ce...3f8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du er kravstor så må du nok regne med å være alene resten av din tid ja. Beklager.

• Liker 6
Skrevet

Typisk. Nei, en må enten lete hardt eller bare legge mer vekt på andre verdier når en er i en situasjon som din. Kan ikke forvente alt her i livet. Synes denne sier det ganske godt:

Skrevet

Legge vekt på andre verdier? Det at man er tiltrukket og at man klaffer personlighetsmessig er vel det mest grunnleggende for å bygge et forhold med en annen person?

• Liker 2
Skrevet

Legge vekt på andre verdier? Det at man er tiltrukket og at man klaffer personlighetsmessig er vel det mest grunnleggende for å bygge et forhold med en annen person? Anonymous poster hash: 087ce...3f8

Det viktigste er jo at du blir glad i henne.

Skrevet

Jobb med deg selv og forstå hvorfor akkurat du ikke får de pene damerne.

• Liker 2
Skrevet

Det er vel rett og slett fordi jeg ikke er den kjekkeste selv, er vel rundt gjennomsnittet. Jeg forventer ikke de aller peneste heller, men vil jo at hun skal være pen i mine øyne da. Men de fleste andre liker jo det samme som meg da. Hvis jeg skal gå etter ei jeg bare blir glad i men ikke er tiltrukket av blir man jo mer som gode venner men..

Gjest Marsvinet
Skrevet

Du er selv kravstor, så hvorfor tror du at alle andre ikke er det samme?

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Dette er jo en klassisk problemstilling for svært mange da. Enten må du gjøre deg selv mer attraktiv, eller lære å like de du kan få.

Skrevet

Det er vel rett og slett fordi jeg ikke er den kjekkeste selv, er vel rundt gjennomsnittet. Jeg forventer ikke de aller peneste heller, men vil jo at hun skal være pen i mine øyne da. Men de fleste andre liker jo det samme som meg da. Hvis jeg skal gå etter ei jeg bare blir glad i men ikke er tiltrukket av blir man jo mer som gode venner men..

Er du gjennomsnittelig så er du god nok for de gjennomsnittelig og de under gjennomsnittet, du blir bare nødt til å lære deg å tenne på dem og bli glade i dem.

• Liker 2
Skrevet

Enten må du gjøre deg selv mer attraktiv

Det er enkelt. Smil! Smil ofte og smil mye! Da oppfatter de fleste en som attraktiv. :)

Anonymous poster hash: 6eb89...c94

Skrevet

Det er enkelt. Smil! Smil ofte og smil mye! Da oppfatter de fleste en som attraktiv. :)

Anonymous poster hash: 6eb89...c94

Ikke alle liker konstant smiling. Synes det kan bli for mye og anstrengt. Slitsomt! Liker heller litt mystikk der man kan undre. Vær deg selv ts.

Anonymous poster hash: ebf64...76c

Skrevet

Ikke alle liker konstant smiling. Synes det kan bli for mye og anstrengt. Slitsomt! Liker heller litt mystikk der man kan undre. Vær deg selv ts.

Anonymous poster hash: ebf64...76c

Du ser hvor mye hell han har hatt ved å være sitt smålige selv...

• Liker 1
Skrevet

Vær deg selv. Jeg har det på samme måte føler jeg. Mennene jeg faller for virker ikke til å sette pris på meg. Jo de gjør det i starten for så å virke mindre interessert ut. Det er jeg helt forvirret av. Hvorfor har jeg sjans på de i starten, når de blir så uinteresserte etterhvert?

Skrevet

Er du gjennomsnittelig så er du god nok for de gjennomsnittelig og de under gjennomsnittet, du blir bare nødt til å lære deg å tenne på dem og bli glade i dem.

Hvis alle, inkludert kvinner, hadde fulgt dette hadde det blitt en bra verden.

Anonymous poster hash: 1cf86...470

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan jeg lære meg å senke kravene mine? Får liksom ingen motivasjon til å fortsette med en dame når interessen ikke er der fra starten av.

Skrevet

Hvordan kan jeg lære meg å senke kravene mine? Får liksom ingen motivasjon til å fortsette med en dame når interessen ikke er der fra starten av.

Vel, men hva er det med deg og hva er det som forteller deg at du fortjener damer over din league da?

Skrevet

Vel, men hva er det med deg og hva er det som forteller deg at du fortjener damer over din league da?

Unskyld meg, er man mer verdt om man er "pen"??

Ikke-TS

Anonymous poster hash: 9be15...ecf

Skrevet

Unskyld meg, er man mer verdt om man er "pen"??

Ikke-TS

Anonymous poster hash: 9be15...ecf

Det ser TS ut til å mene siden alle andre kvinner kan han ikke tenne på og derfor klager han her.

• Liker 1
Skrevet

Vel. Du sier jo selv at du ikke vil ta til takke med noen du ikke finner fysisk attraktiv. Kvinnene tenker nok akkurat det samme som deg og vil finne noen som ser bedre ut enn deg.

It's only fair.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...