Carmen_ Skrevet 30. juli 2004 #1 Del Skrevet 30. juli 2004 Noen her som har litt greie på vitaminer? Vil ha vitaminer til huden min, men jeg har hørt at det er enten E eller A (og D?) som skal taes for huden. Noen som vet, og som evt har noen andre gode anbefalinger? Bruker B vitamin, men den går vel kun for hår og negler eller noe? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhna Skrevet 30. juli 2004 #2 Del Skrevet 30. juli 2004 Etter det jeg har hørt så er B vitamin bra for huden også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pussicat Skrevet 30. juli 2004 #3 Del Skrevet 30. juli 2004 Akupunktøren min fortalte meg at Omega 3 var bra for huden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 30. juli 2004 #4 Del Skrevet 30. juli 2004 Omega 3 (og den typen fettsyrer), det B-vitaminet som heter biotin, og eventuelt sink, spesielt hvis du er plaget med kviser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 30. juli 2004 #5 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg tar Udo's Choice kapsler fra helsekost (omega 3-6-9), et bra multivitamin-, mineral- og urte-tilskudd som heter spektro og E-vitamin-kapsler bl.a med tanke på huden. E-vitaminer bør taes sammen med vitamin C for at kroppen skal utnytte det, f.eks appelsinjuice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 30. juli 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg tar Udo's Choice kapsler fra helsekost (omega 3-6-9)' date=' et bra multivitamin-, mineral- og urte-tilskudd som heter spektro og E-vitamin-kapsler bl.a med tanke på huden. E-vitaminer bør taes sammen med vitamin C for at kroppen skal utnytte det, f.eks appelsinjuice.[/quote'] Jeg tar faktisk omega 3-6-9 selv. Er linfrøolje i den tror jeg. IKke at det sier meg så mye da... Men vet noen om E-vitaminer kan gi kviser? Skal nesten ingenting før jeg får det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2004 #7 Del Skrevet 31. juli 2004 cink er bra for hud og hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2004 #8 Del Skrevet 31. juli 2004 Et balansert inntak av alle vitaminer vil hjelpe, men det er vel først og fremst b-vitamin som hjelper på hår og negler. Siden jeg er vegetarianer bruker jeg et spesielt b-vitamin-kosttilskudd kalt vegetamin B, som er spesielt fremstilt for vegetarianeres behov.Kan anbefales dem som er usikre på om de får nok b-vitamin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå