AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Nå er jeg forvirret. På en nettside, så står det den er ment for normal/tørr hud mens andre plasser står det den er for normal/kombinert hud. Hæ? På dermalogica sin nettside står det at den er ment for kombinert/tørr hud, så da er det vel det som stemmer? Ble forvirret nå. Takker på forhånd Anonymous poster hash: 0ea2e...fa0
vimsefrøken Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Slik jeg tolker det er den ment for "kombinert/tørr hud", det vil si hud som er normal til tørr. Kombinert hud kan være "normal/tørr" eller "normal/fet". Ettersom det også står at dette er en krem som gir næring, så vil det si at den passer best for tørre hudtyper, da de trenger næring og fett. De som har "kombinert normal/fet", "fet hud", eller "fuktfattig hud" trenger fukt (vann) ikke næring/fett. Denne er også ment for de som ønsker anti-age da den også er ment for å glatte ut rynker m.m.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Ok, men kan man bruke denne hvis man har tørr/kombinasjon hud? Jeg fikk denne i julegave av en venninne. Anonymous poster hash: 0ea2e...fa0
vimsefrøken Skrevet 28. desember 2014 #4 Skrevet 28. desember 2014 Du merker fort om huden din responderer dårlig eller godt med produktet. Hvis huden din ikke liker den, så er det jo bare å kutte bruken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå