Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En lang og velskrevet epost fra epostadresse slettet lå og ventet på meg i dag. Hva i alle dager er dette for noe? Det ser jo ekte ut!

Det ser ut som om det er en rettssak mot paypal der medlemmer kan få erstatning for et eller annet, men jeg skjønner ikke helt hva det dreier seg om :oops:

Er det noen som vet hva dette er for noe?

Fru Nitha

E-postadressen ble slettet da det ikke er lov å legge ut i følge reglene

Chiquita (mod)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk også. Det ser tilsynelatende reelt ut. Jeg søkte opp nyhetsartikler om dette. Om du går videre på siden du får oppgitt kan du sende inn et krav. Du må ha vært utsatt på en eller annen måte, der står ramset opp en del tilfeller, svikt med transaksjoner etc. Det har dessverre ikke skjedd noe med min konto :wink: Tror du det går an å jukse? Eller de kan vel sjekke det opp. Jeg vil ha litt av de millionene ;)

Skrevet

Hehe, skal lesa det grundig det der, sjølv om eg nok ikkje har noko krav på dei pengane :D

Skrevet

Jeg har fått, og jeg forstod det sånn at om man sender inn det korte skjemaet får man $50 uansett, men om man ønsker å søke om mer må man bruke det lange og legge ved dokumentasjon.

Jeg har opplevd feile transaskjoner og kommer til å søke om mer. Må bare være HELT sikker på at dette ikke er tull først...

Gjest Anonymous
Skrevet

er ikke fastsatt noen pris man får. det er satt av 1 million $ til alle som har registrert seg før februar i år og som fyller ut standard klageskjema, så er det satt av 5 mill $ til de som har hatt problemer og klaget på det saken gjelder i løpet av medlemskapet.

så hvis du ikke har klaga noe kan du glemme å søke om mer, utover standard klageskjema.

nå har paypal over 45 millioner medlemmer, og selv om sikkert endel av de millionene bor i landene som er ekskludert fra saken, så var det så stor pågang på siden det første døgnet at det ikke gikk an å komme inn.

fint med lettjente penger, men hvor mye som blir på hver, veeel, det er en annen sak

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette ville jeg vært veldig skeptisk til. Det står så vidt jeg ser ingenting om dette på Paypal sine sider. Jeg har ikke fått noen slik mail heller, men jeg har fått luremail fra noen som utga seg for å være Paypal tidligere. Det kan vært vanskelig å se forskjellen. Jeg ville gått inn på paypal sine sider og lest mer om disse luremailene før jeg gjorde noe.

Gjest Anonymous
Skrevet
Det står om dette på Paypal sine sider jo, her:

https://www.paypal.com/settlement/

Peluche

Denne siden videresender deg til en annen som IKKE er Paypal. Jeg ville ikke stolt på dette. Du bør i hvertfall ikke gi dem hverken e-mailadressen eller noe kontoopplysninger før du har sjekka dette med Paypal. Send dem en mail.

Fra Paypal sine sider:

If you think that you have received a fraudulent email (or fake website), please forward the email (or URL address) to [email protected] and then delete the email from your mailbox. Never click any links or attachments in a suspicious email.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...