AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #21 Skrevet 28. desember 2014 Er nok noe annet når de velger å sende ambulanse.Anonymous poster hash: 7880a...3fe
79kreps Skrevet 28. desember 2014 #22 Skrevet 28. desember 2014 Er brystbrann det samme som halsbrann?
Kontormus Skrevet 28. desember 2014 #23 Skrevet 28. desember 2014 Er nok noe annet når de velger å sende ambulanse.Anonymous poster hash: 7880a...3fe Jepp, et av symtomene på hjerteinfarkt kan kjennes ut som halsbrann 1
Gjest Lino Skrevet 29. desember 2014 #24 Skrevet 29. desember 2014 Oi, det var en lang dag. Herlighet. Smertene ble så ille at de la meg inn på sykehus faktisk. Lå å skrek av smerter, de prøvde måle noe hjertegreier, men klarte ikke puste normalt eller ligge stille - så det ble flere forsøk. Jeg kastet opp, skalv og gråt. Var helt jævlig. De måtte gi meg smertestillende, syrenøytraliserende, kvalmedempende og væske intravenøst. Smertene dempet seg litt etterhvert, og jeg sluknet. Når jeg våknet, var jeg mye bedre. Smertene var borte, og jeg kastet ikke opp lengre. Jeg ligger på obervasjon, da de rådet meg å bli slik at de kunne ta mer tester i morgen. De er visst redde for noe infeksjon. De skal også ta røngen av lungene. Må beklage masingen tidligere, men det klikket for meg. Har faktisk ikke opplevd slike smerter før.
Gjest Lino Skrevet 29. desember 2014 #25 Skrevet 29. desember 2014 Og takk for tips! Jeg prøvde å spise mandler, men det hjalp ikke. Trodde det var brystbrann, da det brant noe forjævlig i brystet. Ja, så nok litt dumt ut når jeg så desperat tryglet etter melk og natron, hehe. Hadde lest at natron og vann tok vekk smertene på få minutter, så vurderte jo selvfølgelig det. Trodde heller ikke de sendte ambulanse for halsbrann. Men nå var det jo helt tydelig ikke halsbrann
Frøken I Skrevet 29. desember 2014 #28 Skrevet 29. desember 2014 Uff, hørtes fælt ut å ha det så vondt!! Det er så mye, mye bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite! God bedring:)
Gjest Gurgemeie Skrevet 29. desember 2014 #29 Skrevet 29. desember 2014 Tenk dere litt om som mente at dette var useriøst fra TS sin side! Glad det ordnet seg for deg, TS! Håper du er på bedringens vei. Jeg vet ikke så mye om brystbrann, men jeg vet at halsbrann kan være helt jævlig selv om det mest sannsynlig ikke kan sammenlignes med det du hadde. God bedring! 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #30 Skrevet 29. desember 2014 Tenk dere litt om som mente at dette var useriøst fra TS sin side! Nå har jo faktisk ikke ts fått påvist noe som helst, bortsett fra muligens halsbrann og panikkanfall, og jo det er fremdeles i overkant å ringe 113 hver gang man får halsbrann og panikkanfall. Men når noen sier de har vondt i brystet er det klart det sendes ambulanse, og skrikende ungjenter orker ikke legevakten styre med, så da er det jo en grunn til å legge inn på sykehus. Veldig vanlig faktisk, finner som regel ingenting. Men til neste gang har ts sikkert lært seg å ha det hun trenger for å behandle halsbrann hjemme, så blir det mindre styr. Anonymous poster hash: 2298c...c09 7
Gjest Lino Skrevet 29. desember 2014 #32 Skrevet 29. desember 2014 (endret) Jeg er faktisk nesten litt flau over at jeg skreik og gråt sånn. Men akkurat da kunne jeg ikke brydd meg mindre. Er så sjenert og reservert av meg til vanlig liksom :/ larte ikke stå oppreist uten å spy. Noen andre som har opplevd dette? Det var så drøyt. Edit: De skal forresten ta en slik kameragreie ned i magesekken i morgen. Hvordan er det? Høres ikke superdigg ut. Endret 29. desember 2014 av Lino
Kontormus Skrevet 29. desember 2014 #33 Skrevet 29. desember 2014 Nå har jo faktisk ikke ts fått påvist noe som helst, bortsett fra muligens halsbrann og panikkanfall, og jo det er fremdeles i overkant å ringe 113 hver gang man får halsbrann og panikkanfall. Men når noen sier de har vondt i brystet er det klart det sendes ambulanse, og skrikende ungjenter orker ikke legevakten styre med, så da er det jo en grunn til å legge inn på sykehus. Veldig vanlig faktisk, finner som regel ingenting. Men til neste gang har ts sikkert lært seg å ha det hun trenger for å behandle halsbrann hjemme, så blir det mindre styr. Anonymous poster hash: 2298c...c09 Du undervurderte tilstanden til TS, så slutt med unskyldningene. 11
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #34 Skrevet 29. desember 2014 Jeg er faktisk nesten litt flau over at jeg skreik og gråt sånn. Men akkurat da kunne jeg ikke brydd meg mindre. Er så sjenert og reservert av meg til vanlig liksom :/ larte ikke stå oppreist uten å spy. Noen andre som har opplevd dette? Det var så drøyt. Edit: De skal forresten ta en slik kameragreie ned i magesekken i morgen. Hvordan er det? Høres ikke superdigg ut. Ja jeg har problemer med halsbrann og brystbrann, og får skikkelig sprut oppkask..kan også få vondt i magen og kvslm, blir skikkelig dårlig kaldsvette og føler jeg vil svime av, da kommer det gjernebegge veier både diare og oppkast:-(Anonymous poster hash: 2f8a0...eff
Gjest Lino Skrevet 29. desember 2014 #35 Skrevet 29. desember 2014 Du undervurderte tilstanden til TS, så slutt med unskyldningene. Det går fint Hadde ab vært hos meg når det var på det verste, tror jeg h*n hadde sagt noe annet. Men om man vil svelge oppgulpet sitt for å spy det ut på ny - så får ab holde på. Jeg har iallefall sluttet å spy 1
Gjest Lino Skrevet 29. desember 2014 #36 Skrevet 29. desember 2014 Ja jeg har problemer med halsbrann og brystbrann, og får skikkelig sprut oppkask..kan også få vondt i magen og kvslm, blir skikkelig dårlig kaldsvette og føler jeg vil svime av, da kommer det gjernebegge veier både diare og oppkast:-(Anonymous poster hash: 2f8a0...eff Ja, jeg fikk diaré jeg også. Ikke gøy. Satt på et tidspunkt på do og spydde i et spann samtidig. Glad (eller, ikke egentlig) samboeren min var i en annen by.
Kontormus Skrevet 29. desember 2014 #37 Skrevet 29. desember 2014 Det går fint Hadde ab vært hos meg når det var på det verste, tror jeg h*n hadde sagt noe annet. Men om man vil svelge oppgulpet sitt for å spy det ut på ny - så får ab holde på. Jeg har iallefall sluttet å spy Uff, godt det går bra med deg nå. Men må jo innrømme at jeg også fikk meg en støkk!
Gjest Lino Skrevet 29. desember 2014 #38 Skrevet 29. desember 2014 Uff, godt det går bra med deg nå. Men må jo innrømme at jeg også fikk meg en støkk! Snill du er Men nå går det iallefall mye bedre!
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #39 Skrevet 29. desember 2014 Ja, jeg fikk diaré jeg også. Ikke gøy. Satt på et tidspunkt på do og spydde i et spann samtidig. Glad (eller, ikke egentlig) samboeren min var i en annen by. Åå kjenner det såå igjen, fikk slike anfall innimellom. Kunne gå månder i mellom, sist jeg hadde det kraftig, så ringte jeg legen, en indremedisiner som drev privat.jeg tryglet om å få slangen m kamera ned i halsen, mens jeg hadde vondt.kanskje det ville gi meg mere svar.men neida ikke noe å finne.alt normalt...men han sa at kroppen på en måte hoper seg opp på en måte, det skal tømmes alt, begge veier..jeg har hstg det i så mange år nå, at jeg har lært meg hva som kan trigge det..ikke gru deg til slangen, er over på få minutter:-)Anonymous poster hash: 2f8a0...eff
LilleCa Skrevet 29. desember 2014 #40 Skrevet 29. desember 2014 God bedring, håper de finner ut hva det er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå