AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Hallo kjære KGér! Jeg driver å dater en mann på 27 år. Vi har kun møttes to ganger til nå, men vi driver å sender mye snap til hverandre, samt skriver på Facebook. Både han og jeg har uttrykt at vi ønsker noe seriøst. Det som er, er at jeg har bemerket meg at det hele tiden ligger to kvinner på hans toppliste og jeg aner ikke hvem disse er. Disse har kallenavn som f.eks (ikke de oppriktige nickene) ´´Carolinepus`` og ``Maiken88``. Jeg har selvsagt vært nyskjerrig på hvem dette kan være og har derfor prøvd å søke disse jentene opp på vennelisten hans på FB. Jeg fant ingen, verken Caroline eller Maiken. Så da lurer jeg. Er det vanlig å drive å snappe med mange forskjellige jenter som man ikke er venn med på FB? Skal jeg spørre, eller virker det bare veldig sjaluish? Anonymous poster hash: a4697...b80
Bbc_tromvik Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Hva har det med deg hvem han snapper med? 6
Gjest HeiHade Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Kan da være venner av ham. Jeg synes du overreagerer. Jeg snapper med mange menn som jeg ikke er interessert i og som ikke er interessert i meg.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #4 Skrevet 28. desember 2014 Hva har det med deg hvem han snapper med? Hva har det med meg å gjøre? Vi dater kanskje? Ja selvsagt kan det være venner av han, men Carolinepus? PUS? Hvilket kvinnfolk har det som nick liksom? Og det finnes ingen Caroline på hans facebook, ei heller Maiken. ts Anonymous poster hash: a4697...b80
Gjest HeiHade Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Dere dater. Altså er dere ikke kjærester. Han er ikke bundet til deg enda og kan fremdeles snakke med alle pusene han vil. Spør heller ham enn KG hvis du faktisk ønsker å vite noe om det. Kanskje vil han se på deg som sjalu og masete, men bedre at han finner det ut med en gang. 4
Hecubaa Skrevet 28. desember 2014 #6 Skrevet 28. desember 2014 Han kan fint ha venninner han snapper til så jeg syns ikke du (allerede nå) skal mistenke at han har ugler i mosen. At hun ene kaller seg Carolinepus må jo dessuten stå for hennes regning.. 1
Gjest Tingelinling Skrevet 28. desember 2014 #7 Skrevet 28. desember 2014 Spør ham hvem de er? Det er den eneste måten å få svar på. Du kan bruke tiden din på å spekulere vettet av deg, uten å få svar.
Gjest Castielz Skrevet 28. desember 2014 #8 Skrevet 28. desember 2014 Hjelpe meg, dette kan da ikke være seriøst? Om så, skaff deg hjelp! Håper virkelig denne stakkars mannen kommer seg bort i tide. "Never stick your dick in crazy", lærdom alle menn burde få fra de var barn.
Gjest Gurgemeie Skrevet 28. desember 2014 #10 Skrevet 28. desember 2014 TS, visste du at topplisten kan variere ut i fra hvem som sender deg snaps? Hvis du og jeg var venner på snapchat, og jeg sendte deg 10 snaps om dagen, ville ikke jeg da havnet på topplisten din? Folk er så jævlig raske til å hoppe til konklusjon. Hvis dette plager deg så mye, ta det opp med han! Vi kan jo ikke gjøre en dritt for deg med mindre du: 1. lar dette ligge, eller 2. tar det opp med han. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #11 Skrevet 28. desember 2014 Hæ? Vil heller si det er han som er crazy som driver å snapper disse jentene! Lurer på hva menn hadde sagt om det var ei jente som hadde ´´HunkenTor`` og ``TooBig`` på topplisten sin. Jeg vil ha en seriøst og voksen mann. Ikke en jentegal og pervers fyr. ts Anonymous poster hash: a4697...b80 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #12 Skrevet 28. desember 2014 Du virker som en kontrollerende og sjalu person. Stakkars han dersom dere havner i et seriøst forhold. Da kan han vel ikke se på eller snakke til andre kvinner engang. http://www.tv2.no/a/6224980 Denne kvinnen har et syndrom som gjør det hele mer forståelig. Hva du driver med forstår jeg ikke. Anonymous poster hash: b3821...97b 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #13 Skrevet 28. desember 2014 Haha, skjønner jo TS her. Om jeg haddde datet/vært forelska i ei jente og hun hadde hatt to karer over meg på topplista vill jeg også blitt litt nysgjerrig. Men TS, har du tenkt på om han kanskje gjør det med vilje for å få deg litt sjalu? Anonymous poster hash: dc69c...a99 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #14 Skrevet 28. desember 2014 Hæ? Vil heller si det er han som er crazy som driver å snapper disse jentene! Lurer på hva menn hadde sagt om det var ei jente som hadde ´´HunkenTor`` og ``TooBig`` på topplisten sin. Jeg vil ha en seriøst og voksen mann. Ikke en jentegal og pervers fyr. ts Anonymous poster hash: a4697...b80 Han ser nok etter en seriøs og voksen kvinne, noe du tydeligvis ikke er. Hvordan er han jentegal eller pervers ved at han har to andre jenter på topplisten på snapchat? Snakker ikke du med andre menn? Anonymous poster hash: b3821...97b 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #15 Skrevet 28. desember 2014 Haha, skjønner jo TS her. Om jeg haddde datet/vært forelska i ei jente og hun hadde hatt to karer over meg på topplista vill jeg også blitt litt nysgjerrig. Men TS, har du tenkt på om han kanskje gjør det med vilje for å få deg litt sjalu? Anonymous poster hash: dc69c...a99 Ærlig talt. Disse jentene har antakeligvis ikke noe å gjøre med TS. Anonymous poster hash: b3821...97b
sophh Skrevet 28. desember 2014 #16 Skrevet 28. desember 2014 Tror ikke dette kommer til å ende så bra når du er sånn FØR dere er kjærester. Hva blir det neste? At han kjøper pepsi max og sjokolade fra en dame i kassa på rimi? 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #17 Skrevet 28. desember 2014 Ærlig talt. Disse jentene har antakeligvis ikke noe å gjøre med TS. Anonymous poster hash: b3821...97b Selvfølgelig ikke. Men de ligger over henne på topplista -> hu blir sjalu. Har selv brukt den taktikken før haha. Viktig å få dem til å tro at de er flere om beinet, funker hver gang Anonymous poster hash: dc69c...a99
Gjest Faerunpedia Skrevet 28. desember 2014 #18 Skrevet 28. desember 2014 Hvis dere kun har datet to ganger bør du roe deg ned...
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #19 Skrevet 28. desember 2014 Hvis dere kun har datet to ganger bør du roe deg ned... Dette la jeg ikke merke til engang. Har dere bare truffet hverandre TO ganger??? Da bør du i alle fall roe deg noen hundre hakk ned. Anonymous poster hash: b3821...97b 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #20 Skrevet 28. desember 2014 Et tips til TS: slutt å se på topplista hans. Jeg var som deg, så på topplista, fulgte med på hvem som ble lagt til på Facebook, osv. Brukte dette til å tolke, sånn 'i verste fall'-tolkning, og tok feil hver gang!! Så nå forholder jeg meg til hva andre folk sier/skriver, hvem de ev. snapper med osv kan jeg uansett ikke gjøre noe med, så hvorfor bruke energi på det?Anonymous poster hash: af83d...6d6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå