Gå til innhold

Abort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er skilt og gravid med min elsker. Han går ikke fra sin samboer og jeg vil bli alenemor. Har tre barn fra ekteskapet og allikevel syns jeg abort er vanskelig. Er det slik at man må ta abort fordi man har tre barn fra før selv om økonomien er god, stabil jobb. Syns dette er veldig vanskelig. Barnet vil få masser av kjærlighet, er skilt og har barn kun 50%.

Anonymous poster hash: 90aba...bd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din kropp, ditt liv, ditt valg

Anonymous poster hash: 045aa...f6f
  • Liker 2
Skrevet

det må du nok bestemme selv.

• Liker 1
Gjest Olivia Benson
Skrevet (endret)

Selvfølgelig MÅ du ikke ta abort. Men i din situasjon ville jeg tenkt meg om både en og to og tre ganger før du tar et endelig valg.

Endret av Olivia Benson
  • Liker 2
Skrevet

It takes two to tango, men valget er ene og alene ditt.

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig MÅ du ikke

• Liker 1
Skrevet

Er det slik at man må ta abort fordi man har tre barn fra før selv om økonomien er god, stabil jobb.

Nei. Heldigvis er det ikke slik.

Skrevet

Bestemmer du helt selv.

Skrevet

Jeg syns valget er så vanskelig. Redd for å ødelegge det gode forholdet til eksmann, hva vil barna si, hvordan være helt alene med ansvar for et barn. Og samtidig kjenner jeg at barnet vil få masse kjærlighet og et godt hjem, men uten en aktiv far... Redd for hvordan fremtiden vil bli.... Orker ikke engang ta kontakt med fastlegen... Uff, høres ille ut men ønsker bare lukke øynene og la det stå til uten å gjøre noe som helst... Takk for svarene...

Anonymous poster hash: 90aba...bd4

Skrevet

Redd for å ødelegge det gode forholdet til eksmann

Hvorfor skulle det bli ødelagt av at du får et barn til?

Skrevet

Hvorfor ligger du med en mann som har samboer...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...