Gå til innhold

Hva er din verste løgn?/ din best skjulte hemmlighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva deres verste løgner er, har dere levd på en løgn f.eks?

Og hva er det mest kyniske dere har gjort mot noen?

Anonymous poster hash: 0705e...454

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:popcorn:

Anonymous poster hash: bd972...02e
Gjest fotballflue
Skrevet

Jeg har ingen hemmeligheter, som jeg kommer på. Men en jeg levde lenge på da jeg var 6 år, husker jeg. Jeg hadde så lyst på en storesøster, så jeg diktet opp ei, Stine het Hu. Og hver gang jeg hadde med meg klassevenninner hjem, så sa jeg at Stine var på turn. Husker ikke hvor lenge jeg holdt på den løgnen da. Sånn, det var mitt bidrag til denne tråden :nigo::fnise:

• Liker 6
Skrevet

Jeg løy om alderen min for og bli godtatt av de eldre vennene mine

Skrevet

Jeg datet en annen mens jeg datet min nåværende kjæreste. Angrer som få, og jeg har ikke fortalt det til han. Jeg vil rett og slett ikke at det skal komme ut - NOENSINNE. Jeg vet at vi ikke var eksklusive på det tidspunktet, men jeg tenker av og til på det med vemmelse fordi jeg hatet meg selv for det i ettertid.

Anonymous poster hash: e37de...6ba
Skrevet

Mulig jeg er en så god løgner at jeg tror på det selv, men kan i farten ikke komme på en eneste løgn som kan betegnes som "kynisk". Mange hvite løgner dog, men jeg syns ikke jeg skylder noen innsikt inn i mitt liv. Min best skjulte hemmelighet er at jeg ganske lenge nå har vurdert å ta mitt eget liv.

Anonymous poster hash: 5aaf1...e33
Skrevet

Ei jente jeg tenker mye på

<3 tenker på deg også

Anonymous poster hash: 1028c...bda

• Liker 1
Skrevet

Mulig jeg er en så god løgner at jeg tror på det selv, men kan i farten ikke komme på en eneste løgn som kan betegnes som "kynisk". Mange hvite løgner dog, men jeg syns ikke jeg skylder noen innsikt inn i mitt liv. Min best skjulte hemmelighet er at jeg ganske lenge nå har vurdert å ta mitt eget liv. Anonymous poster hash: 5aaf1...e33

PM meg hvis du har lyst til å snakke. Man skal ikke ha det sånn.

• Liker 1
Skrevet

I tenårene løy jeg til en ny bekjent og sa at jeg var tre år eldre enn jeg egentlig var. Jeg ville at hun skulle tro at jeg var på hennes alder og trodde det var tre års forskjell, egentlig var hun to år eldre enn meg. Vi ble svært gode venner og var det i tre-fire år før jeg flyttet vekk, og jeg fortalte henne aldri at jeg hadde løyet.

Anonymous poster hash: 580e8...684
Skrevet

Trekant? Har hørt n' Johnny har nok for oss begge.

Anonymous poster hash: 1028c...bda

Jeg kan ikke tro at du kan foreslå noe så sinnssykt, respekter at jeg og Johnny har vært i et forhold lenge.... Hvis han har hintet til trekant vil jeg gjerne at han står frem om det, for slik oppførsel finner jeg meg ikke i! JOHNNY?! Er det sant???!!!! :frustrert::frustrert::frustrert:

Anonymous poster hash: 8c75c...4b7

• Liker 2
Skrevet

Nei, har ingenting...Eller tok kanskje en og annen hvit løgn mot moren min.. "Var ikke jeg som gjorde det" Eller som ungdom "Nope..Jeg har ikke vært på fest...*for så å ligge dårlig dagen etterpå...usj*"

Men for andre...Jeg har en tendens til å le når folk spør meg om noe...
F.eks "Hvorfor hører jeg fra X at du har lagt ut de ryktene om meg?" -Ehehehe...haha whaaat?hva faen er det du tror om meg?? :klo:
Og alle sa da at "Alle som ler, lyver" Så ingen trodde på meg selvom jeg fortalte sannheten...
Er sikker på at om jeg hadde løyet så det rant av meg, så hadde folk trodd på det o_o For da hadde jeg kanskje klart å holdt meg seriøs :fnise:

Skrevet

Min største hjemlighet er at jeg hater mine søsken. Det er ikke deres skyld at jeg er adoptert. De ble klemmet, trøstet og dullet med. Jeg var alltid en gjest i mitt egen hjem. De la merke til det og fikk alltid litt av deres snop eller leke med gavene deres. Det at d syntes synd på meg selv om jeg var eldre en de forsterket mitt hat mot dem.

Anonymous poster hash: be393...f94
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger,

ninuska_, adm

Skrevet

Mulig jeg er en så god løgner at jeg tror på det selv, men kan i farten ikke komme på en eneste løgn som kan betegnes som "kynisk". Mange hvite løgner dog, men jeg syns ikke jeg skylder noen innsikt inn i mitt liv. Min best skjulte hemmelighet er at jeg ganske lenge nå har vurdert å ta mitt eget liv.

Anonymous poster hash: 5aaf1...e33

Vet akkurat hvordan det føles, har hatt det sånn lenge jeg og.

Anonymous poster hash: a350a...e89

Skrevet

Min største hemmelighet er vel at jeg vet jeg er bipolar, men ingen andre vet det. Har vært innlagt på psykiatrisk, hvor legen som vikarierte og mente jeg hadde den diagnosen glemte å sende over epikrise. Han skulle sende meg til utredning videre, for å begynne på litium. Har byttet lege noen ganger etter det, slik at ingenting står i papirene mine, ingen diagnose registrert.

Jeg ser selv at det stemmer, kanskje i kombo med en personlighetsforstyrrelse, men jeg har barn og kontrollerer dette ganske greit. Over ti år siden det skjedde, og jeg har kun to ganger trengt hjelp med depresjon, selv om det dukker opp oftere enn det. Ingen vet at jeg blir manisk etter hver runde, bruker penger som en idiot, har sex med fremmede og ikke tenker konsekvenser.

Så delvis på grunn av denne hemmeligheten har jeg jo flere, feks. hvor mye sex jeg har hatt med hvor mange, og hvor store økonomiske problemer jeg har. Hadde jeg ikke hatt barn hadde jeg nok tatt livet mitt, for jeg ser ingen utgang fra dette. Eneste trøsten er at ingen vet om det.

Anonymous poster hash: b6db4...ff3
Skrevet

Min beste skjulte hemmelighet er at jeg føler meg veldig veldig ensom men har utrolig mange venner men alle tror jeg er utrolig sosial og jeg virker som den mest utgående og snakkende personen men innvendig føles det annerledes

Anonymous poster hash: 9e21e...732

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...