Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jente 23
Skrevet

hei..

her sitter jeg og er helt fortvilet..

har vært samboer i tre år..

han har altid hatt noen nett veninner som han har snakket med ofte, hver dag..

han har et par han sender sms til også, fant dette ut når jeg tok han på fersken i å sende et kort til en av de når vi vaqr i syden.. han har ringt til henne bak min rygg og slike ting.. Jeg har bare oversett det, selvfølgelig lie meg, men jeg elsker han så høyt..

MEN her kommer saken.. for en tre uker siden var jeg på nettet og chattet.. møte en fyr som jeg begynte å skrive på msn med... så sendte han meg meldinger på mobilen og jeg svarte... han sendte litt frekke meldinger og jeg svarte frekt tilbake... var ingenying i det bare for moro skyld..slik som min sambo har gjort hele tiden

Men så fant min sambo ut om det og nå vil han gå fra meg pga det.. Jeg føler ikke at jeg har gjort noe mer galt en hva han har gjort...

Hva skal jeg gjøre jeg orker ikke miste han... Han sier jeg har vært utro men jeg har jo ikke det, han har jo gjort det samme..

hva skal jeg gjøre for å overbevise han om at jeg elsker han...

vær så snill å hjelp meg! :( :cry: :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg ikke skjønner er hvorfor dere begge har behov for å oppsøke andre mennesker, og flørte med dem. Er man fornøyd i ett forhold, begynner man ikke å chatte/flørte med andre.

Virker som om att han kanskje har vært halveis fornøyd med forholdet deres, og nå bruker det du har gjort som en unnskylding for å bryte ut. Slik att han kommer ut av det som the good guy!

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig med Jens. Det er jo slik at det er lettere å gjøre det slutt hvis han kan si at det er du som har gjort noe galt.

Har hørt flere som har letet i lommene på typen og andre steder etter noe som kan vise at han er utro eller har gjort noe annet galt når de vil ut av forholdet. Dette fordi de da kan legge skylden på typen. Barnslig, men det er nå slik noen velger å gjøre det.

Skrevet

Enig med de andre her.Det virker som om han har ventet på å finne en unnskyldning til å bryte ut.Da er jeg redd det ikke er mye du kan gjøre:(

Skrevet

Jeg føyer meg i rekken. En annen ting er at hvor bra føles det egentlig å være i et forhold hvor du vet at han ikke er ordentlig glad i deg? Ikke meningen å være "ekkel," men jeg hadde ikke hatt noen glede av det eller ønsket å ha det sånn. Forhold "på nåde" liksom. En annen ting er at jeg hadde aldri godtatt heftig kontakt med andre slik du beskriver han har. Så jeg ville nok med glede gått ut av forholdet uansett.

Skrevet

Må desverre si meg enig med de andre her - jeg tror han bruker din sms-flørt som et påskudd for å fremprovosere et brudd. Hvis ikke, så er fyren uansett ikke riktig navla siden han driver med det samme selv.

Jeg har også en gang vært sammen med en fyr som sendte postkort til andre og snek seg til telefonsamtaler uten at jeg visste det mens vi var på ferie :o .

Det kom jo etterhvert frem at det var adskillig mer enn uskyldige postkort og telefonsamtaler det dreide seg om, og det hele ble for jævlig traumatisk etterhvert. Han skjerpet seg etterhvert, men da var det på en måte for sent for meg, følelsene mine forsvant som dugg for solen, og jeg gjorde det slutt etter 7 års forhold.

Har ikke angret en dag på det!

Ikke kast bort mer tid på en mann som tydeligvis synes det er greit å ha flere på gress - sånn bare for alle tilfellers skyld. Kom deg vekk, han som er riktig for deg finnes et sted der ute.

Ta det som et godt råd fra noen som har erfart det samme! :hjertesmil:

Skrevet

Jeg er ikke enig med de andre her - jeg kan se moro i å ha en nettvenn eller en sms venn man kan ha litt moro med dersom begge vet at dette bare er det liksom...

- dessuten syns jeg din samboer kaster store stener mens han sitter i glasshus her altså..

Det er greit at han har det slik men ikke du??? :o

Dessuten - hvorfor finne deg i at han går bak din rygg? Dersom dette ikke er av betydning er det vel heller ikke noe å skjule..??

Jeg vet ikke hva dere føler for hverandre jeg altså, men en ting vet jeg - det som ble skrevet om at følelsene til eier av et annet innlegg her forsvant som dugg for solen.... Den kjøper jeg ikke - ekte følelser slås ikke av og på, de forsvinner ikke heller... de kan blekne over tid ja, men ikke på grunn av slike ting...

Elsker man helt og oppriktig kan man ikke bare slutte med det - selv om man blir såret, man kan selvsagt ta konsekvensen av at man såres og avslutte forholdet - men man avslutter ikke dermed sine følelser...

Når det er sagt - jeg syns dere oppfører dere som unger! Hvorfor ikke sende heftige sms til hverandre? Kjøp deg et kontantkort som ikke registreres og send ham hete og dampende sms - se om han svarer og lek heller med hverandre.....

C

Gjest Hillary..
Skrevet
Jeg er ikke enig med de andre her - jeg kan se moro i å ha en nettvenn eller en sms venn man kan ha litt moro med dersom begge vet at dette bare er det liksom...

Ærlig talt, Carrot! :o

Når jeg leser hovedinnlegget, så tenker jeg "på seg selv kjenner man andre".....

Skrevet

Så lett å dømme andre ikke sant???

Men det finnes mange slags mennesker som trenger mye rart for å få et forhold til å fungere - noen tenner på plastikk, andre på internett, noen på sms og atter andre på slike kjedelige saker som god gammeldags kjærlighet - men det gir dem ikke noen rett til å dømme andre av den grunn - så jeg sier det igjen jeg...

Jeg ser ingenting galt i å ha en nettvenn dersom man vet at det ikke dreier seg om mer - man kan selv legge begrensiningene ut fra eget ståsted og syn så lenge man ikke sårer andre...

Man skal ikke kaste sten i glasshus..

Og på seg selv kjenner man ingen andre faktisk, bare seg selv - man kan derimot tillegge andre handlinger og meninger på bakgrunn av seg selv - men det betyr ikke at man kjenner dem - man kjenner bare sin egen oppfatning av dem.....

(den var kanskje for dyp for enkle sjeler men...)

Skrevet
Det jeg ikke skjønner er hvorfor dere begge har behov for å oppsøke andre mennesker, og flørte med dem. Er man fornøyd i ett forhold, begynner man ikke å chatte/flørte med andre.

Virker som om att han kanskje har vært halveis fornøyd med forholdet deres, og nå bruker det du har gjort som en unnskylding for å bryte ut. Slik att han kommer ut av det som the good guy!

:enig_animasjon:

Skrevet

Jeg ser ingenting galt i å ha en nettvenn dersom man vet at det ikke dreier seg om mer - man kan selv legge begrensiningene ut fra eget ståsted og syn så lenge man ikke sårer andre...

Så lenge man ikke sårer andre ja.. Gjør man ikke det hvis den andre parten ikke liker det da?

Skrevet

Carrot - jeg antar at det var meg du siktet til i et innlegg lenger opp her - for ordens skyld, historien mellom meg og min ex er altfor lang og omstendelig til å gjenfortelle her, men jeg kan ihvertfall si at mine følelser forsvant ikke over natten - det skjedde gradvis over en periode på ca ett år. Jeg traff en annen (min nåværende), men var veldig usikker på hva jeg skulle gjøre, siden jeg også hadde sterke følelser for min ex til tross for at han hadde vært utro mot meg flere ganger. Men fordi han hadde vært det ble det på en måte "enklere" for meg å være det også, og det var begynnelsen til slutten på vårt forhold. Jeg våknet opp en dag og innså at jeg ikke hadde fnugg av kjærestefølelser igjen, og da var det bare å pakke snippesken og gå. Jeg tror at hvis han ikke hadde vært så slem mot meg tidligere hadde jeg vært mer motivert for å forsøke å reparere forholdet vårt, men det han hadde gjort kombinert med det at jeg traff en annen som jeg etterhvert ble svært forelsket i, gjorde at følelsene forduftet.

Gjest Lille lilla
Skrevet

Du må ha reagert på at han chattet med andre, ellers hadde du ikke skrevet det her.. Men dte betyr ingeting.

Hvorfor gjorde han det slutt..? jeg tror ikke at det var pga at du tastet med andre - hvis en mann som chatter med andre, ikke tåler at hun chatter med andre, er det et tegn på at han egentlig chatter veldig utfordrende med sine chattevenner.. tror du ikke??

Så han sa bay bay til deg.. pga av sms??

Det tror jeg ikke, det var bare et påskudd for å bli fri fra deg, tror jeg.. Var han snar med å si bay bay?? - da er det i hvertfall fordi han ønsket fridommen tilbake..

Det har ingenting med sms-en din å gjøre...

Min samboer sms- er med andre jenter og jeg mener det er okay, det har jeg allitd ment, fordi jeg tror ikke at han ville vært utro mot meg.. Hvis han hadde vært utro ( og jeg hadde fått vite det ) ville jeg aldri ha stolt på han igjen.. ALDRI.. men dette er litt på sidelinjen..

Som sagt, jeg tror han ønsket fridommen tilbake... kanksje for å fortsette med et eller annet med ei han chatter med -- men det er bare det jeg tror..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...