Gå til innhold

Kommer meg aldri over eksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge slitt med å komme over eksen min å tenkte at å dele det med verden kanskje ikke er en så dum ide. Vi var ikke sammen så veldig lenge, men de følelsene som oppstod gjennom forholdet var så intense og ekte , noe jeg rett og slett ikke har følt før. Men så tok det slutt , jeg måtte tillåmed tvinge han til å gjøre det slutt med meg. Og i ettertid har vi hatt sex flere ganger og faktisk holdt kontakten, noe jeg vet ikke er bra i det heletatt. Så sitter jeg her nå, knust av alle forventninger og troen om at alt skulle årdne seg. Det som er det vanskelige, er at vi kommer så godt over ends som venner. Vi har en kjempe bra kjemi. Men jeg kan ikke utsette meg for dette mer. Han har mistet all respekt for meg , fordi jeg alltid ringer i fylla og maser. Jeg kjenner også at jeg har mistet respekten for meg selv , og føler meg rett å slett ikke bra nok , pen nok. Rett og slett ubrukelig. Jeg må gjøre en forandring, savner den gamle meg så mye... Men vet ikke hvor jeg skal begynne. Hilsen knust jente

Anonymous poster hash: 4d8f1...1c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri er veldig lenge...

Klart du kommer over han, men da kan du ikke dyrke det. Du skal så klart ikke ha sex med han, du bør ikke ha kontakt med han i det hele tatt. Slett, blokkèr og sperr han fra alle sosiale medier og telefon. Hold deg opptatt med andre ting. Studier, jobb, venner, hobbyer, trening. Med tiden vil du komme over han, men du må faktisk velge å ikke holde fast ved en illusjon om noe som ikke ble.

Skrevet

Aldri er veldig lenge...

Klart du kommer over han, men da kan du ikke dyrke det. Du skal så klart ikke ha sex med han, du bør ikke ha kontakt med han i det hele tatt. Slett, blokkèr og sperr han fra alle sosiale medier og telefon. Hold deg opptatt med andre ting. Studier, jobb, venner, hobbyer, trening. Med tiden vil du komme over han, men du må faktisk velge å ikke holde fast ved en illusjon om noe som ikke ble.

Skrevet

Takk for svar , du har vel rett, tror det nye året kommer til å motivere meg masse. Man må bare tørre og gå vidre , det som er det vanskelige er å

Bare innse at det ikke går :) jeg får ta hver dag som det går og det blir vell bedre etterhvert !

Skrevet

Takk for svar , du har vel rett, tror det nye året kommer til å motivere meg masse. Man må bare tørre og gå vidre , det som er det vanskelige er å

Bare innse at det ikke går :) jeg får ta hver dag som det går og det blir vell bedre etterhvert !

Jeg har det litt likt som deg. Møtte en mann i sommer. Vi ble enig i å holde oss til hveandre men han er ikke flink til å kontakte meg. Han virker ut til å kun være interessert i sex. Dette psyker meg veldig ned og jeg tror da at jeg ikke er fin nok for et forhold. Han vet om usikkerheten min men han sier at han er interessert. Men han viser det ikke. Og når vi prater på meldinger så skriver han bare om vær og vind. Og ikke flørtende. Er dritlei!. Men jeg er knust av tanken på å måtte gi slipp. Men håper på å klare det.

Anonymous poster hash: 4186d...5b9

Skrevet

Brudd kan være noen forferdelige greier, jeg håper 2015 gir deg en opptur TS :hug:

• Liker 1
Skrevet

haha jeg drømte om exen min som jeg var sammen med for 4 år siden, va ganske hefit drøm :P han var og min første kjæreste som og tok jomfrudommen min. haha :P

Anonymous poster hash: c40df...40e
Skrevet

*heftig

Anonymous poster hash: c40df...40e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...