Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i forbindelse med jul hjemme hos min far en uke, den andre uken ønsker jeg å tilbringe hjemme hos meg selv. Allikevel får jeg følelsen av at faren min blir litt skuffet, over at jeg drar hjem før jeg må.

Er ikke en uke hjemme hos foreldrene nok når man har passert 30?? Har ikke eget rom og må sove på sofaen også. Hvor lenge er dere andre hjemme?

Anonymous poster hash: 6184e...3cd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 uker. Nå er jo jeg 19 år da, og har ikke en egen familie.

Anonymous poster hash: cb2e7...6a2
Gjest Brillefin
Skrevet

Jeg er 26 år og student, er hjemme i ferier da jeg begynte å studere i en annen by i høst. Har vært hjemme siden 19 des og reiser ikke før 5 januar :) men sp er jeg ganske hjemmekjær, og har ellers kun mulighet å dra hjem i ferier så det er deilig å være i lag med familie og venner lengst mulig

Skrevet

Jeg er 20 og i fulltidsjobb. Drar ikke hjem, men vi reiser alle vekk sammen. Hvor lenge vi blir er helt avhengig av hvor lenge vi alle får fri fra jobb. Denne julen ble jeg en uke, mens resten av familien blir værende én uke til. Aller helst skulle jeg vært der en ekstra uke sammen med dem :)

Skrevet

Jeg var hjemme i tre dager og det syns jeg holder i massevis. Jeg er ikke så hjemkjær og jeg elsker å være alene, men jeg merker jo at mamma og pappa syns det er koselig når jeg er hjemme og dermed også blir triste når jeg skal stikke. Jeg er 27 år og har en fulltidsjobb så de skjønner heldigvis at pliktene kaller..

Skrevet

Jeg er 18 og er hos foreldrene mine i 3 netter. Har eget rom.

De besøker også meg, men da uten overnatting.

Anonymous poster hash: 7d654...818
Gjest Argentina
Skrevet

Jeg er hjemme i tre uker, men kommer langveisfra, så har ikke så mye valg. I fjor bodde jeg 30 min unna foreldrene mine, så da sov jeg mest der.

Skrevet

Ja, var mye lengre hjemme da jeg var yngre, da hadde jeg bare en liten hybel.