Gå til innhold

Du som er yngste forelder i barnehagen

38 stemmer

1. 1. Hvor gammel er du?

• Tenåring
      2
    • 20
      1
    • 21
      2
    • 22
      6
    • 23
      2
    • 24
      8
    • 25
      6
    • 26
      3
    • 27
      1
    • 28
      2
    • 29-38
      3
    • Over 39
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel er du? :)

Anonymous poster hash: bccc5...b7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal bare den yngste svare? Og så over 39? Aner ikke hvor gamle foreldrene i barnehagen er

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvordan i all verden skal man ha oversikt over alle foreldrene i barnehagen? Dummeste spørsmålet jeg har lest på lenge. Til og med på vår avdeling der det bare er 11 barn så er det jo 22 foreldre, jeg går ikke å spør de andre foreldrene hvor gammel de er.

Endret av mulberrygal
  • Liker 2
Skrevet

Man ser vel forskjell på en 19-åring og 40-åring, gjett da.

Anonymous poster hash: 81aef...717

• Liker 1
Skrevet

Og en ting til, man skal svare på hvor gammel DU er ikke det 40 andre foreldrene.

Anonymous poster hash: 81aef...717

• Liker 1
Gjest Keikolina
Skrevet

Vi ser ihvertfall ut som de yngste :P Er 30 og 32 år.

Skrevet

Skal bare den yngste svare? Og så over 39? Aner ikke hvor gamle foreldrene i barnehagen er

Ja, bare den yngste. Hvis du vet du er den yngste forelderen.

Skrevet

Hvordan i all verden skal man ha oversikt over alle foreldrene i barnehagen? Dummeste spørsmålet jeg har lest på lenge. Til og med på vår avdeling der det bare er 11 barn så er det jo 22 foreldre, jeg går ikke å spør de andre foreldrene hvor gammel de er.

Litt morsomt at du sitter og kaller det et "dumt spørsmål" når du så til de grader ikke forstår spørsmålet engang ;) ;)

Denne tråden er kun for de som ER yngste forelder i barnehagen. Skjønner? Hvis du er yngst, svarer du. Er du ikke yngst, svarer du IKKE.... ;)

• Liker 1
Skrevet

Litt morsomt at du sitter og kaller det et "dumt spørsmål" når du så til de grader ikke forstår spørsmålet engang ;) ;)

Denne tråden er kun for de som ER yngste forelder i barnehagen. Skjønner? Hvis du er yngst, svarer du. Er du ikke yngst, svarer du IKKE.... ;)Anonymous poster hash: bccc5...b7f

du tror den yngste kan være over 39?
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tror jeg, og mulig ei annen, er yngst. Jeg er 25 år.

Anonymous poster hash: 471af...ae7

Skrevet

Var 23 og yngst da eldste begynte i bhg.

Skrevet

Jeg tror jeg er yngst, er 21.

Jeg lurer på hvorfor du er interessert i det?

Anonymous poster hash: 28acf...316
  • Liker 1
Skrevet

Hva om man ikke aner hvor gamle de andre er?

Jeg tror, logisk sett, at jeg med mine 32 år ikke kan være den yngste - men jeg aner ikke hvor gamle de andre er, selv om noen ser yngre og noen ser eldre ut enn meg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg var nest yngst, var 19. Jeg trodde jeg var yngst, men det visste seg at hun ene var to år yngre enn meg selv om hun så ut som var ti år eldre.

Endret av Phoenix
Skrevet

En liten barnehage, og hvis jeg ikke husker feil så er jeg den yngste, er 25.

Skrevet

Jeg er garantert ikke yngst, jeg er 35. Er sikkert hauggammel ifølge "trailer trash"-mødrene til et par av barna på mitt barns avdeling :)

Anonymous poster hash: 74d6a...26a

Skrevet

Jeg er garantert ikke yngst, jeg er 35. Er sikkert hauggammel ifølge "trailer trash"-mødrene til et par av barna på mitt barns avdeling :)

Rette ræva som feis ser jeg.

Anonymous poster hash: b63d5...ff7

• Liker 1
Skrevet

Denne tråden er kun for de som ER yngste forelder i barnehagen. Skjønner? Hvis du er yngst, svarer du. Er du ikke yngst, svarer du IKKE.... ;)

Selvfølgelig er det et dumt spørsmål, det er uklare variabler for de menneskene spørsmålet er tiltenkt til. Jeg klikket inn på tråden fordi det kan hende jeg er en ut av de yngste foreldrene i barnehagen, men jeg har ikke møtt alle foreldrene og enkelte andre foreldre i 20-årene ser tilnærmet like gammel ut som meg. Er 22 selv men sett at noen på den andre småbarnsavdelingen ser ut som de også er rundt 20-22 år gammel så kan hende jeg ikke trenger å svare i tråden i det hele tatt fordi det er 5 stykk som er yngre enn meg.

Skrevet

Rette ræva som feis ser jeg.

Anonymous poster hash: b63d5...ff7

Haha, jeg sier det bare som det er ;) Det er mange flotte unge mødre men akkurat disse som jeg prater om hadde glidd rett inn i "Unge mødre" uten problem.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...