AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 For det første, kan jeg ikke oppdatere til den nyeste ios'en siden 1: jeg har masse bilder på denne, 2: den nyeste oppateringen er så ufattelig dårlig og ikke tilpasset godt nok så iPaden blir kjempetreg etc. For det andre, kan jeg ikke betale noe som helst med den. Hey, jeg kan ikke engang logge inn i min egen nettbank og betale regninger! BankID fungerer ikke lenger, det var en fullstendig idiotisk ting en eller annen dust fant ut at han skulle gjøre. Hva var vitsen med det? Nå sitter jeg med en iPad jeg bare kan bruke til surfing. Har ikke PC, har ikke råd til PC. Og er SURAnonymous poster hash: d989f...1ee
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Jeg har ipad2, og oppdaterer den uten problemer, mister heller ikke bilder osv når jeg gjør dette. Jeg har i tillegg en fane med nettbanken min og betaler regninger. Det er vel mer sannsynlig med brukerfeil og manglende kompetanse enn at det er feil med ipaden...Anonymous poster hash: 52ea2...346 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Feilen sitter alltid ca 40 cm fra skjermen... Anonymous poster hash: 5a107...a25 8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Jeg har ipad2, og oppdaterer den uten problemer, mister heller ikke bilder osv når jeg gjør dette. Jeg har i tillegg en fane med nettbanken min og betaler regninger. Det er vel mer sannsynlig med brukerfeil og manglende kompetanse enn at det er feil med ipaden...Anonymous poster hash: 52ea2...346 Nei, det er kjent blant mange brukere verden over at oppdateringen ødelegger iPaden. Anonymous poster hash: d989f...1ee
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #6 Skrevet 28. desember 2014 Ha du jailbreaket den? Hva er det?Anonymous poster hash: d989f...1ee 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #7 Skrevet 28. desember 2014 Nei, det er kjent blant mange brukere verden over at oppdateringen ødelegger iPaden. Anonymous poster hash: d989f...1ee Tviler jeg på. Er du SÅredd for innholdet bør du vurdere å leie plass i en sky og deretter kjøpe deg noe nytt. Kanskje doro?Anonymous poster hash: 52ea2...346 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #8 Skrevet 28. desember 2014 Tviler jeg på. Er du SÅredd for innholdet bør du vurdere å leie plass i en sky og deretter kjøpe deg noe nytt. Kanskje doro?Anonymous poster hash: 52ea2...346 Jeg har ikke råd, sier jeg. Hadde jeg hatt tre tusen til overs, hadde jeg kjøpt meg en ny PC jeg kunne betalt ting med. Synes det er irriterende at de ikke tar hensyn til meg, og andre som bruker tilsvarende, når de f.eks MÅ... Oppdatere BankID. Som forøvrig fungerte utmerket i utgangspunktet.Anonymous poster hash: d989f...1ee
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #9 Skrevet 28. desember 2014 Jeg har ikke råd, sier jeg. Hadde jeg hatt tre tusen til overs, hadde jeg kjøpt meg en ny PC jeg kunne betalt ting med. Synes det er irriterende at de ikke tar hensyn til meg, og andre som bruker tilsvarende, når de f.eks MÅ... Oppdatere BankID. Som forøvrig fungerte utmerket i utgangspunktet.Anonymous poster hash: d989f...1ee Finnes mye billig på salg disse ukene og mye får du kjøpt brukt billig.Anonymous poster hash: 52ea2...346
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #10 Skrevet 29. desember 2014 Finnes mye billig på salg disse ukene og mye får du kjøpt brukt billig.Anonymous poster hash: 52ea2...346 Hvor billig da? Anonymous poster hash: d989f...1ee
Gjest Lille-pus Skrevet 29. desember 2014 #11 Skrevet 29. desember 2014 Jeg har ikke produksjonsåret for iPad2 i hodet, men venter selv utålmodig på at iPhone 6 Pluss 128 skal bli tilgjengelig her hjemme nå. Årsaken er muligens den samme som du nå opplever, min iPhone 3 tar ikke iOS8, så nå må jeg bytte. Jeg mistenker med andre ord at PAD'en din kanskje er like gammel som iPhonen min, og dermed nå opplever det samme som eldre computere kan gjøre når de er for gamle til å la seg oppdatere SW messig? Nei, jeg er ikke computeringeniør, så bær over med meg.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #12 Skrevet 29. desember 2014 Hvilken bank har du? Så skal jeg fortelle de hva du skal gjøre. Dette er nok brukerfeil, ikke ipaden sin skyld. Jeg har en iPhone som er 6år gammel, fungerer utmerket. Har også en 4år gammel ipad, ingen problemer med den heller, betaler også regninger. Anonymous poster hash: 4815e...222 1
Gjest Blondie65 Skrevet 29. desember 2014 #13 Skrevet 29. desember 2014 Hvilken bank? Og, har du hørt om BankId for mobil? Jeg trodde jeg hadde samme problem med min iPad etter en oppdatering men senere oppgraderinger og litt fjerning av bilder (disse har jeg likevel på Dropbox).
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #14 Skrevet 30. desember 2014 Uff da. Så trist. Med så store verdensproblemer tror jeg neppe dette blir løst med det første. Kjenner du noen som kan låne deg det da? Anonymous poster hash: 6c67e...ce8
Gjest Seajewel Skrevet 30. desember 2014 #15 Skrevet 30. desember 2014 Min iPad er også 4 år gammel, og fungerer helt fint, men har ikke fullført den siste oppdateringen. Er ikke det lurt altså? Aldri opplevd noe tull med ipaden.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #16 Skrevet 30. desember 2014 Jeg har ikke produksjonsåret for iPad2 i hodet, men venter selv utålmodig på at iPhone 6 Pluss 128 skal bli tilgjengelig her hjemme nå. Årsaken er muligens den samme som du nå opplever, min iPhone 3 tar ikke iOS8, så nå må jeg bytte. Jeg mistenker med andre ord at PAD'en din kanskje er like gammel som iPhonen min, og dermed nå opplever det samme som eldre computere kan gjøre når de er for gamle til å la seg oppdatere SW messig? Nei, jeg er ikke computeringeniør, så bær over med meg. Tja, den er rundt 2 år gammel... IPad mini det altså. Hvilken bank har du? Så skal jeg fortelle de hva du skal gjøre. Dette er nok brukerfeil, ikke ipaden sin skyld. Jeg har en iPhone som er 6år gammel, fungerer utmerket. Har også en 4år gammel ipad, ingen problemer med den heller, betaler også regninger. Anonymous poster hash: 4815e...222 Åja, har du deeet, du, så interessant. Det hjalp skikkelig. Hvilken bank? Og, har du hørt om BankId for mobil? Jeg trodde jeg hadde samme problem med min iPad etter en oppdatering men senere oppgraderinger og litt fjerning av bilder (disse har jeg likevel på Dropbox). Årsaken til at jeg ikke ønsker å oppdatere er at en venn som har den samme ipaden, og som kjøpte den samtidig som meg, fikk sin ødelagt av seneste oppdatering. Den er ufattelig treeeeeeeggggg... Har hørt om BankID på mobil, og har vurdert det. Har DNB. Uff da.Så trist.Med så store verdensproblemer tror jeg neppe dette blir løst med det første.Kjenner du noen som kan låne deg det da? Anonymous poster hash: 6c67e...ce8 Dersom du mener at Kvinneguiden utelukkende er forumet for verdensproblemer som norske KG-brukere skal løse, tror jeg du må gå løs på 99% av de andre trådene her inne også. Etter det kan du ta litt utdanning. Min iPad er også 4 år gammel, og fungerer helt fint, men har ikke fullført den siste oppdateringen. Er ikke det lurt altså? Aldri opplevd noe tull med ipaden. Nei, det er ikke lurt! Derfor jeg ikke oppdaterer, ser hva som skjedde med en venn sin iPad. Heller en iPad som kan surfes med enn en som kan brukes til BankID, men som ikke kan surfes med..Anonymous poster hash: d989f...1ee 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #17 Skrevet 30. desember 2014 Lagre bilder osv. til en sky, en harddisk e.l., så oppdaterer du. Anonymous poster hash: 3ae4f...46d 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #18 Skrevet 30. desember 2014 Lagre bilder osv. til en sky, en harddisk e.l., så oppdaterer du. Anonymous poster hash: 3ae4f...46d Da blir iPaden ødelagt.Anonymous poster hash: d989f...1ee
Viljaa Skrevet 30. desember 2014 #19 Skrevet 30. desember 2014 Prøv å oppdater til nyeste IOS, ta sikkerhetskopi og gjenopprett iPaden. Det funket på min fire år gamle modell. Fikk ingen bugs, og nå er den raskere enn før. Har heller ingen problemer med å bruke bank-id på den.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #20 Skrevet 30. desember 2014 Har oppdatert min iPad. Den er ikke ødelagt. Anonymous poster hash: 1e2e5...e7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå