Gå til innhold

Han sover med barnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer sover med sitt barn (annenhver helg) når det er hos oss. Er dette normalt? Barnet har det trygt generelt og er 6 år.

Anonymous poster hash: bdbd6...768
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde ikke jeg reagert på i det hele tatt. Ser ikke problemet.

Anonymous poster hash: 7e54f...b90

• Liker 5
Skrevet

Det er normalt, i betydningen at en god del gjør det. Min gjorde det også, barnet sover på eget rom hos moren.

• Liker 3
Skrevet

Og hva skulle problemet være?

Da jeg var på den alderen, så sov jeg ofte sammen med faren min, selvom jeg hadde mitt eget rom.

Skrevet

Det hender at jeg sover med dattera mi, som snart fyller fem. Det er ikke snakk om hele natta, men hvis hun våkner midt på natta og det er fare for å vekke lillebror, så lar jeg henne heller sove videre i min seng. Hun har en tendens til å rope mye i søvne, og jeg har valgt den letteste løsningen for at hele familien skal få nok søvn..

Skrevet

Sover barnet i sengen når du også er der? Jeg tenker akkurat det samme som deg, jeg er glad stebarn ikke ligger i vår seng hele tiden. Selv om barnet noen ganger kommer inn hos oss om morgenen. Men, den dagen jeg selv får barn, får pipen garantert en annen lyd! Det er sikkert en grunn til at barnet ligger i sengen hans, tror du ikke?

Anonymous poster hash: 1b12a...22a

• Liker 1
Skrevet

Veldig vanlig har jeg inntrykk av

Skrevet

Sover barnet i sengen når du også er der? Jeg tenker akkurat det samme som deg, jeg er glad stebarn ikke ligger i vår seng hele tiden. Selv om barnet noen ganger kommer inn hos oss om morgenen. Men, den dagen jeg selv får barn, får pipen garantert en annen lyd! Det er sikkert en grunn til at barnet ligger i sengen hans, tror du ikke?

En blanding av at han sover i barnet sin seng og at barnet sover sammen med oss. Det er ikke snakk om hvis det våkner på natten, men at han legger seg på barnets rom.

Skrevet (endret)

Min samboer sover med sitt barn (annenhver helg) når det er hos oss. Er dette normalt? Barnet har det trygt generelt og er 6 år.

I og med at far kun har samvær annenhver helg, så savner sikkert far og barn hverandre veldig når de ikke er sammen. Helt forståelig at de da søker den nærheten det gir å sove sammen. Selv foreldre som bor med barna hele tiden, gjør jo dette. Så lenge dere ikke holdes våkne av at barnet ligger i sengen, så bør det vel gå helt fint. Mest sannsynlig er barnet snart i en alder der det ikke ønsker å sove med far, så det er jo for en begrenset periode. Endret av Semydfe
  • Liker 2
Skrevet

En blanding av at han sover i barnet sin seng og at barnet sover sammen med oss. Det er ikke snakk om hvis det våkner på natten, men at han legger seg på barnets rom.

Høres ut som en pappa som savner barnet sitt, og som ønsker å være det nærest mulig når det er på besøk.

Jeg hadde bare vært glad for at jeg fikk bevist at jeg hadde funnet meg en fin fyr. :)

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som en pappa som savner barnet sitt, og som ønsker å være det nærest mulig når det er på besøk.

Jeg hadde bare vært glad for at jeg fikk bevist at jeg hadde funnet meg en fin fyr. :)

Greit å høre at dette er vanlig. :) Har ikke barn selv, så har ikke noe kjennskap til det. Jeg sover veldig lett, så går gjerne på barnets rom og sover, dersom barnet er i sengen (det vet å snorke.... :P ).

Ja, de har en helt spesiell relasjon og jeg kjenner meg veldig heldig som har en mann som elsker barn og er der for sitt.

Skrevet

Det hadde ikke jeg reagert på i det hele tatt. Ser ikke problemet.

Anonymous poster hash: 7e54f...b90

Det er ikke noe problem, jeg bare lurer på om dette er vanlig.

Skrevet

Vi har vært samboere i to år, så ja jeg er jo der... :) Syntes selv ikke det virket vanlig men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...