Gå til innhold

Hvilket nr ringer man for festbråk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd 02800, men ingen som svarer.. (Er forøvrig 4.helga på rad naboen har fest, sist til klokka syv på morgenen, så nå har tålmodigheten tatt slutt). Nødnummeret er vel ikke liv for festbråk?

Anonymous poster hash: dfa9b...e54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Ikke lov, skulle det stå

Skrevet

Har du prøvd å gå bort å sakt ifra selv? Utrolig mye enklere og bedre måte å løse problemet på.

Om ikke det hjelper hadde jeg ringt nødnr. Siden det du nevnte ikke virket.

Anonymous poster hash: ae6d4...657
Skrevet

Svarer de ikke på 02800 er det fordi det er stor trafikk på 112. Vent og prøv igjen senere.

Anonymous poster hash: 288d4...8e3
Skrevet

Jeg tørr ikke. Folk er fulle, og jeg (som liten kvinne) har ikke så mye å stille opp med.. Så tenker at det er bedre å ringe politiet.

• Liker 3
Skrevet

Svarer de ikke på 02800 er det fordi det er stor trafikk på 112. Vent og prøv igjen senere.

Anonymous poster hash: 288d4...8e3

Ok

Skrevet

Har du prøvd å gå bort å sakt ifra selv? Utrolig mye enklere og bedre måte å løse problemet på.

Om ikke det hjelper hadde jeg ringt nødnr. Siden det du nevnte ikke virket.

Anonymous poster hash: ae6d4...657

Enkelt og potensielt farlig

http://www.nrk.no/ostfold/drept-da-han-klaget-pa-feststoy-1.7741515

Anonymous poster hash: a4c97...941

• Liker 1
Skrevet

Bor du i borettslag eller sameie med et styre? Da gir du beskjed til en i styret, før du kontakter politiet. Ellers kan du få styret på nakken.

Anonymous poster hash: f7941...b17

Skrevet

Bor du i borettslag eller sameie med et styre? Da gir du beskjed til en i styret, før du kontakter politiet. Ellers kan du få styret på nakken.

Anonymous poster hash: f7941...b17

? hvorfor

Anonymous poster hash: 1c498...1c4

• Liker 7
Skrevet

Tull at en får styret på nakken over å ringe politiet.Hvis en bor i blokk ,så har en husordensregler.Hvis disse brytes titt og ofte,så får en sende klagebrev til styret ,ringe politiet osv.

Bor du i blokk / lignendes med regler, så skriv klage til styret OG ring politiet

AnonymBruker
Skrevet

For all del, ikke ring nødnummeret i slike situasjoner. Folk som ringer nødnummeret for slike ting som ikke er en nødsituasjon, kan vær et problem for folk som faktisk trenger ordentlig hjelp. Sentralen på jo svare på alle telefoner.. Samme som på sykehuset, folk som ringer 113, når de kunna ha ringt til legevakten istedet..

Anonymous poster hash: 81b03...451
AnonymBruker
Skrevet

...et grep jeg benyttet meg av: Stengte strømmen til festnaboene i to-tiden ca fire ganger til de skjønte poenget. Det lønner seg å sitte på en pose med nøkler. :D

Lykke til - jeg vet at dette er grusomt irriterende!

Anonymous poster hash: 94603...d7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...