Gå til innhold

Tatovert lipliner, angrer som faen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tatoverte lipliner i sommer. Ble ikke som forventa da streken går innenfor mine egne leppekonturer og fargen ble alt for sterk. De rundt meg sier de ikke ser det så godt, men jeg ser det altfor godt selv.

Er laser den eneste løsningen for å fjerne/bleke dette? Har hørt at laser på lipliner gjør at den blir svart før den forsvinner.. Lurer på om det finnes kremer, skrubber e.l jeg kan bruke? Har bare vært der en gang, dvs ikke tatt noen refill, og det er ganske ujevnt siden hun ikke gikk så dypt første gang..

Noen som har noen råd? Nå sminker jeg over det, men vil ha tilbake mine naturlige lepper. ALDRI ta permanent make up lipliner jenter, aldri!

(Må få si at jeg har tatovert bryn også, disse er jeg veldig fornøyd med).

Anonymous poster hash: c69e8...3b9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke ødelegg leppene dine enda mer nå. vent så blekner liplineren din

Anonymous poster hash: db23e...4d9
  • Liker 24
Skrevet

Tror de fleste har vettet på plass at de ikke tattoverer lip-liner. Det er jo sååå… 90-talls. Men prøv å smink deg nå så tror jeg at det vil forsvinne av seg selv i løpet av et par måneder. Vet at permanent make-up ikke er så sterk som vanlig tattovering.

Skrevet

Vil det ikke blekne med tiden selv om det er permanent? Ville i alle fall ringt og forhørt meg med en seriøs klinikk som fjerner sånne ting. De kan sikkert si noe om hvilket resultat du kan forvente og om det blir misfarging underveis.

Skrevet

Er der samme som har gjort både lepper og øyebyn?

Der er ingenting du kan gjøre på egenhånd for å dempe dette. Fargen ligger dypt i huden. Med tiden vil det blekne.

Anonymous poster hash: d0bde...6d0

Skrevet

Kan jeg spørre hvor og hvem du gjorde det hos? Uansett tror jeg det kommer til og blekne av seg selv. Vet om en til som gjorde det, men det syns ikke i det hele tatt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg var på en seriøs klinikk å tok dette altså.. Hadde skikkelig troa på at det skulle bli fint, hun tatoverte ikke bare lipliner, hele leppa fikk farge, men er altså bare liplineren som synes. Resten har gått gradvis bort, derfor jeg ikke tror at liplineren går bort av seg selv..

TS

Skrevet

Er der samme som har gjort både lepper og øyebyn?

Der er ingenting du kan gjøre på egenhånd for å dempe dette. Fargen ligger dypt i huden. Med tiden vil det blekne.

Anonymous poster hash: d0bde...6d0

Nei, var hos noen andre å tok brynene. Mye mindre aktør, men superfornøyd!

TS

Skrevet

Kan jeg spørre hvor og hvem du gjorde det hos? Uansett tror jeg det kommer til og blekne av seg selv. Vet om en til som gjorde det, men det syns ikke i det hele tatt.

Var hos Sol Pmu

TS

Skrevet

Her er et dårlig bilde.. Amorbuen ble helt rar.. Var jo fornøyd med leppene mine før, ville bare ha litt farge liksom.

TS

Skrevet

Vet ikke om jeg fikk til disse bildegreiene jeg..

TS

Skrevet

attachicon.giflips.jpg

Vet ikke om jeg fikk til disse bildegreiene jeg..

TS

fysjameg

Anonymous poster hash: 8bd96...54a

• Liker 14
Skrevet

Ser hva du mener, jeg ville klaget.

• Liker 9
Skrevet

Ser hva du mener, jeg ville klaget.

Jeg har prøvd, men de gjør ikke feil ;)

Hun som tatoverte brynene mine ble helt forferdet over resultatet. Ser vel kanskje enda verre ut uten lipgloss på. Sa hun kunne prøve å rette opp, men vet ikke om jeg tør å gjøre noe mer, bedre å vente til det går bort.. 5-7 år er dog veldig lang tid.

TS

Skrevet

Hehe, det der kommer du til å slite med i et par år.

• Liker 8
Skrevet

Hehe, det der kommer du til å slite med i et par år.

Ikke le da :P

TS

• Liker 11
Skrevet

Jo. Jeg ler. Men du slipper å vente 5-7 år. Det blekner lenge før det.

• Liker 1
Skrevet

Jo. Jeg ler. Men du slipper å vente 5-7 år. Det blekner lenge før det.

Bra det da hvertfall. Har du erfaring med det selv? Hvor lenge anslår du at det tar?

TS

Skrevet

Naboen tok og det så like jævlig ut. Det er litt over to år siden nå. Nå kan man nesten ikke se det lenger, med mindre man vet om det.

Skrevet

Naboen tok og det så like jævlig ut. Det er litt over to år siden nå. Nå kan man nesten ikke se det lenger, med mindre man vet om det.

Jaja, to år er lenge det også, men som man reder ligger man ;)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...