AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Hei dere Jeg har fått veldig god kontakt med en flott mann på 26 år. Vi har pratet mye over sosiale medier og har møttes tilfeldig et par ganger tidligere. Nå har vi avtalt å møtes en dag, da vi begge er interessert i hverandre. Han sier han vil ha forhold, men at han er svært kresen. Han har også vært singel lenge, men hatt flere korte forhold. Han driver aktivt med trening, har en god jobb og går mye ut med kamerater. Jeg må ærlig innrømme at jeg gruer meg litt til å møte denne mannen, rett og slett fordi han er så kjekk! Jeg begynner å tenke paranoide tanker om at han sikkert bare er ute etter sex, og/eller at han muligens kommer til å være utro mot meg i fremtiden osv. Jeg tenker også at det kanskje ikke er så lurt å gå etter en mann som er såpass flott? Gidder ikke å ha en fremtid hvor jeg muligens må gå å frykte at en annen kvinne skal stjele han liksom... Noen av dere her inne som er sammen med en kjekkas? (kjekkas som i veldig goog looking og populær blandt kvinner). Er det stress å ha en sånn en? Ei venninne sa en gang til meg at hun aldri kunne blitt sammen med en ´´hunk``, for da hadde hun følt press på å følt seg selv vakker hele tiden, samt stresse med å holde alle andre kvinner unna kjæresten. Jeg er forøvrig to år yngre enn han. Anonymous poster hash: 259f3...b69
kattaa Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Uansett hvem man er sammen med så kan partneren til enhver tid velge en annen. Velger man å gå for en som ikke har så mange andre alternativ for å være på den "trygge" siden så får det være eget valg. Selv velger jeg den jeg ønsker å dele livet med, også får jeg heller bare nyte tiden vi har sammen og håpe det varer evig. Jeg foretrekker noen år sammen med min drømmemann enn hele livet sammen med andre jenters "last choice". 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Det er enkelt å vite om han er ute etter kun sex - ikke hopp til sengs med ham.... vent til du vet hvor dere står. Det er opp til deg å velge om du vil "strekke deg" opp til en mann du alltid må kjempe litt for og vet at andre jenter sikler etter, eller om du vil ha en fyr litt lenger ned på rangstigen som er nesegrus forelsket i deg og heller synes du er utenfor hans liga. Ellers er jo folk forskjellige. Jeg kan "få" en kjekk mann, men det er ikke min hovedprioritet. Aldri falt veldig for et klassisk kjekt ansikt, min erfaring er også at menn som ikke er perfekte av utseende har utviklet sine andre sider noe bedre. Anonymous poster hash: 10a3b...792 1
Zienna Skrevet 28. desember 2014 #4 Skrevet 28. desember 2014 Ja, det kan bli et stress om du ikke føler deg på samme høyde. Jeg var gift med en mann som "alle" kvinner så på, hvor enn vi var. Fordi jeg var trygg på ham gjorde det ingenting.
Jessica! Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Tror jeg ville møtt ham og sett på personlighet og kjemi I det lange løp er det det som er viktigst, ikke hvilken skala han måtte befinne seg på. Forstår selvfølgelig nervøsiteten ifht at du setter ham så høyt før møtet, men jeg tror at når du eventuelt blir kjent med ham og får litt mer kjennskap til vedkommende, så vil du se han med andre "briller". Det blir en helhet av både utseende og væremåte.
Chizue Skrevet 28. desember 2014 #6 Skrevet 28. desember 2014 Mnja... Ei venninne av meg er sammen med en mann som hun synes er dødskjekk og hot.. Men jeg synes ikke han er sååå pen...Men de passer sammen og det er jo det viktigste, både kjemi og personlighet ^_^ Selvom du synes han er brennheit så betyr det jo ikke at alle andre synes det Men man vet jo selv hva man liker og da er det bare å gå for det ^^
norw Skrevet 28. desember 2014 #7 Skrevet 28. desember 2014 Alle andre trenger ikke å mene at han er så veldig kjekk, men det er mest sannsynlig mange som mener det.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #8 Skrevet 28. desember 2014 Uansett hvem man er sammen med så kan partneren til enhver tid velge en annen. Velger man å gå for en som ikke har så mange andre alternativ for å være på den "trygge" siden så får det være eget valg. Selv velger jeg den jeg ønsker å dele livet med, også får jeg heller bare nyte tiden vi har sammen og håpe det varer evig. Jeg foretrekker noen år sammen med min drømmemann enn hele livet sammen med andre jenters "last choice". Bra du sier det, men det er så mange som klager og blir lei seg når de årene er over fordi han er utro. Anonymous poster hash: a9760...efe
Gjest Trollkarlen Skrevet 28. desember 2014 #9 Skrevet 28. desember 2014 Mnja... Ei venninne av meg er sammen med en mann som hun synes er dødskjekk og hot.. Men jeg synes ikke han er sååå pen...Men de passer sammen og det er jo det viktigste, både kjemi og personlighet ^_^ Selvom du synes han er brennheit så betyr det jo ikke at alle andre synes det Men man vet jo selv hva man liker og da er det bare å gå for det ^^ Du kan enkelt se på en mann om han er objektivt kjekk. Det jeg mener med objektivt kjekk er at han faller i smak hos en stor andel av den kvinnelige befolkning. Selv om din subjektive mening er at han ikke er kjekk. Så spørs det da som TS har funnet seg en objektivt kjekk mann da, eller en som passer rett inn i hennes subjektive mening, men som ikke er spesielt populær blant flertallet.
Gjest Lille-pus Skrevet 28. desember 2014 #10 Skrevet 28. desember 2014 Det er ikke sagt at absolutt alle andre kvinner og jenter finner denne mannen like uimståelig som du gjør. Det er det minste problem i verden å være 'pen, men helt intetsigende pen'. Uansett er det ingen god ide å starte med å flagge usikkerhet og eventuell sjalusi. - dette fordi man kan aldri eie et annet menneskes vilje eller lyst. Møt mannen du, men ikke se på det som en 'kjæresteaudition' hvor du skal veies og måles av ham for å se om du er bra nok til å være hans kjæreste. Gjør heller ikke det samme med ham. Møt ham og se om dere trives i hverandres selskap og har det hyggelig så lenge dere er sammen den tiden. Om dere trives i hverandres selskap så kan dere møtes igjen, - hvis ikke så vet dere begge det.
Anglofil Skrevet 28. desember 2014 #11 Skrevet 28. desember 2014 Tråden er ryddet for persondebatt. Yvonne (mod)
Odin-Den-Enøyde Skrevet 28. desember 2014 #12 Skrevet 28. desember 2014 Er det ikke bare å se an hvordan det går da? Liker dere hverandre, kjør på! Om du etter en stund fremdeles er usikker, går du videre. Han vil helt sikkert ha sex også, men om han er en ålreit kar klarer han nok å vente til du er klar
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #13 Skrevet 28. desember 2014 Ikke gå i den fella og tro at det bare er de kjekkeste som har størst sjans for å være utro eller drittsekk. Sinnsykt mange "standard" og til og med "mindre pene" menn der ute som likevel er douchebags og utro fyrer. Så korrelasjon mellom utseende og personlighet stemmer dårlig. Det er ikke slik at pen gutt = utrodrittsekk mindre pen gutt = verdens snilleste eventyrfyr Dette gjelder også i forhold til å finne venner. Ikke alltid slik at grå mus er de snilleste... Blir like dumt som å si at "de med briller er snillest å gå for".. Anonymous poster hash: 81d92...083 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #14 Skrevet 28. desember 2014 Ikke gå i den fella og tro at det bare er de kjekkeste som har størst sjans for å være utro eller drittsekk. De har lavest fallhøyde om kjæresten går fra dem, da det vil stå andre damer og ta dem imot. De tar ikke like mange sjanser som en uattraktiv mann. En uattraktiv mann vet at han vil "miste alt" om han er utro. En kjekk man vil ha mange muligheter etterpå. Det er ikke bare de kjekkeste, men de har mer å støtte seg på om de er utro. Anonymous poster hash: a9760...efe
Zienna Skrevet 28. desember 2014 #15 Skrevet 28. desember 2014 Det finnes ikke belegg for å si at de kjekkeste mennene (eller de peneste damene) er minst å stole på. Møt ham og ha det hyggelig! Bli mer kjent med ham, så finner du etter hvert ut om han er noe å satse mer på.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2014 #16 Skrevet 28. desember 2014 Enda en som kaster bort tiden sin på en som ikke er interessert.....
Zienna Skrevet 28. desember 2014 #17 Skrevet 28. desember 2014 Enda en som kaster bort tiden sin på en som ikke er interessert.....Det kan vi ikke vite! Det eneste jeg reagerer negativt på er at mannen sier at han er kresen.. Da virker han litt kjepphøy, ja..
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2014 #18 Skrevet 28. desember 2014 (endret) Det kan vi ikke vite! Det eneste jeg reagerer negativt på er at mannen sier at han er kresen.. Da virker han litt kjepphøy, ja.. Kresen er han ikke hvis han vil ha en kvinne på eget nivå. Hvis han går over og får avslag og blru sur pga det så lider han av samme syndrom som TS. Endret 28. desember 2014 av Gjest
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #19 Skrevet 28. desember 2014 Ja, man bør helt klart satse lavere. Å deite en kjekk mann er det dummeste du kan gjøre, og du kommer bare til å brenne deg på det. Hilsen stygg mann Anonymous poster hash: 39962...8e4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #20 Skrevet 28. desember 2014 P.S. Er singel Anonymous poster hash: 39962...8e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå