AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Kort fortalt: Har pratet med en tilsynelatende seriøs mann på Tinder, god "nettkjemi", har avtalt date etter jul. Han har hele tiden vært ivrig på å snakke og møtes. Nå hører jeg nesten ikke fra ham, han er kald og fjern, og svarer veldig kort om i det hele tatt. Ser likevel at han er pålogget ofte. Lar ham derfor være i fred nå. Vet heller ikke om det blir date slik han virker nå. Hva er greia her? Blir sliten av slike miksede signaler... Spesielt når jeg faktisk liker fyren så langt. Om han har ombestemt seg, kan han ikke bare si det?Anonymous poster hash: 1c207...c79
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Slik er det med nettdating eller dating på sosialt media. Man "shopper" etter en partner. De fleste bryr seg ikke med en avklaring dersom de dropper noen, fordi de snakker uansett med flere og stillhet kommuniserer likevel budskapet helt greit. Anonymous poster hash: 37bda...521 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Ja, det er vel sånn. Ikke enkelt dette for noen som ikke har vært singel siden forrige årtusen. Anonymous poster hash: 1c207...c79
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Jeg og hadde avtale om å møte en mann etter jul fra tinder, som høres akkurat ut som han du beskriver. Samme skjedde her, god "nettkjemi" så plutselig hørte jeg ikke noe. Skulle tro det var samme fyr..Anonymous poster hash: 00164...2ef
Sofia123 Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 Jeg og hadde avtale om å møte en mann etter jul fra tinder, som høres akkurat ut som han du beskriver. Samme skjedde her, god "nettkjemi" så plutselig hørte jeg ikke noe. Skulle tro det var samme fyr..Anonymous poster hash: 00164...2ef Finnes nok av disse, så trenger ikke være samme fyr.. dessverre virker det som denne oppførselen er mer og mer akseptert.
Becka Skrevet 7. januar 2015 #6 Skrevet 7. januar 2015 Har også opplevd dette. Når jeg først har "satset" litt på en, så dør det plutselig ut. Ingen varsel. Derfor hater jeg det også. Som en sa, det er "online shopping".
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #7 Skrevet 7. januar 2015 Kan jo oppdatere litt. Hørte ingenting før det tidspunktet vi hadde avtalt date. Kvelden kom og gikk, ingenting. Jeg spurte jo derfor hva som hadde skjedd. Og jammen hadde jeg ikke helt riktig i mine antakelser. Han hadde møtt en annen, men turte ikke si det til meg. Så han håpet vel på at ting skulle "fade" bort av selv. Jeg er skikkelig såret nå. Utrolig lei meg. Jeg likte denne mannen utrolig godt, og dumme meg trodde faktisk han likte meg tilbake. Så feil kan man ta. Jeg sa til ham at det gikk helt greit, men idiotisk nok begynte jeg faktisk å gråte. Over noen jeg ikke en gang har møtt! Patetisk. Faen altså. Akkurat det har aldri skjedd meg før. Er nok alt for lite kynisk til å drive med dette spillet. Kommer ikke til å gjøre samme feil igjen! Jeg og hadde avtale om å møte en mann etter jul fra tinder, som høres akkurat ut som han du beskriver. Samme skjedde her, god "nettkjemi" så plutselig hørte jeg ikke noe. Skulle tro det var samme fyr..Anonymous poster hash: 00164...2ef Hehe, kanskje det, hva er forbokstaven? Er sikkert ikke samme mann, for det er nok som flere sier ganske vanlig... Anonymous poster hash: 1c207...c79
sjonkelrolf Skrevet 7. januar 2015 #8 Skrevet 7. januar 2015 Er nok alt for lite kynisk til å drive med dette spillet. Kommer ikke til å gjøre samme feil igjen! Anonymous poster hash: 1c207...c79 Det var ikke jeg heller, men det har jeg blitt.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #9 Skrevet 7. januar 2015 Det var ikke jeg heller, men det har jeg blitt. Uff, er ikke det litt trist? Vil på en måte tro at ikke alle er slik, men selve konseptet er jo kynisk i seg selv. Blir litt overrasket når noen sier de fant kjæresten sin på Tinder. Det føles jo helt umulig til tider. Å få god kontakt med noen, og så viser det seg at du bare er én av mange. Jeg var jo fryktelig naiv som trodde noe annet. Anonymous poster hash: 1c207...c79
sjonkelrolf Skrevet 7. januar 2015 #10 Skrevet 7. januar 2015 Uff, er ikke det litt trist? Vil på en måte tro at ikke alle er slik, men selve konseptet er jo kynisk i seg selv. Anonymous poster hash: 1c207...c79 Kynisk som i at jeg gir blanke om jeg ikke får svar. Hvis jeg føler at den jeg evt. prater med på Tinder er treg -> fjerne matchen. Har blitt mer beregnende for når jeg skal svare. Lar det ikke gå flere dager, men vil ikke under noen omstendigheter gi inntrykk av å være "for på".
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #11 Skrevet 7. januar 2015 Og hvor gammel er du/han? Anonymous poster hash: fe635...271
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #12 Skrevet 7. januar 2015 Og hvor gammel er du/han? Anonymous poster hash: fe635...271 Ferdig med 20-årene. Anonymous poster hash: 1c207...c79
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #13 Skrevet 7. januar 2015 Skulle trodd at en mann på 30+ kunne gjort dette på en mer mandig og voksen måte. Dette var ikke mannen for deg uansett, TS. Hilsen AB som spurte om alder. Anonymous poster hash: fe635...271 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #14 Skrevet 7. januar 2015 Skulle trodd at en mann på 30+ kunne gjort dette på en mer mandig og voksen måte. Dette var ikke mannen for deg uansett, TS. Hilsen AB som spurte om alder. Anonymous poster hash: fe635...271 Takk. Ja, du har sikkert rett. Anonymous poster hash: 1c207...c79
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #15 Skrevet 14. januar 2015 Jah. Så, ut av det blå kontaktet han meg igjen i går. Ingen spørsmål, det virket som har skrev noe bare for å skrive noe, oppnå en slags kontakt. Måtte jo spørre hvorfor han plutselig tok kontakt nå? Ingen svar... Altså, hva? Jeg ser på meg selv som en ganske god "menneskekjenner", og er som regel ganske flink til å tolke hvorfor noen gjør som de gjør. Men med han her er jeg helt lost. Blir så utrolig sliten av dette! Anonymous poster hash: 1c207...c79
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #16 Skrevet 14. januar 2015 Menn er feige dsv. De bytter mening oftere enn jeg bytter tampong. Drit i datinga, få deg heller en katt! Er mange søte katter på FOD f.eks. Ikke lyver de eller er utro heller. Anonymous poster hash: 8337b...250
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2015 #17 Skrevet 14. januar 2015 Åpenbart. Menmen, svaret ligger sikkert der ute ett sted. Hvem vet, kanskje på kg?Anonymous poster hash: 23bf7...b73
sjonkelrolf Skrevet 15. januar 2015 #18 Skrevet 15. januar 2015 Menn er feige dsv. De bytter mening oftere enn jeg bytter tampong. Drit i datinga, få deg heller en katt! Er mange søte katter på FOD f.eks. Ikke lyver de eller er utro heller. Anonymous poster hash: 8337b...250 Det samme kan man si om kvinnfolka, så kom ikke her og si at dere er noe bedre.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #19 Skrevet 15. januar 2015 Samme her. Chattet med en fyr på Sukker, og fikk skikkelig god kontakt over noen dager. Vi skrev om alt og endelig en jeg ville møte uten at jeg tror det ville blitt kleint. Plutselig en dag spørsmål han hva jeg synes om piercinger/tatoveringer, og jeg sier som sant er at tattoos er greit ikke moderate mengder, men piercinger er "ut". Han hadde heldigvis ikke piercinger ikke selv, men skrev tilbake "herregud, jeg trodde JEG var dømmende.." også slettet og blokkerte han meg fra alle sosiale medier vi hadde hverandre på.. Hvis en fyr skal finne drømmeverden, og ditcher henne fordi hun ikke liker en mann med piercinger, så var vi kanskje ingen match likevel.. Bare synd det ikke skulle mer til, utrolig hyggelig fyr sånn ellers Anonymous poster hash: aae73...acd
Gjest Fenrir Skrevet 15. januar 2015 #20 Skrevet 15. januar 2015 Tinder er jo håpløst ;p. Man matcher med en haug men ingen svarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå