AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 Er 40 og opplever at så mange treffer noen på nettet eller byen. Men lurer på om noen fremdeles treffer kjæreste andre steder? Hos venner? I skogen på tur? Jobben? Anonymous poster hash: d1127...d38 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Jeg har møtt en på politistasjonen og en hos møbelsnekkeren. Anonymous poster hash: ad326...52a 1
For the ladies Skrevet 27. desember 2014 #3 Skrevet 27. desember 2014 HAr erfaring med litt forskjellig. Møtte ei når jeg gikk på turlederkurs i turistforeningen. Har 2 ekser fra jobb, ellers gjennom venner og slikt som man møttes før i tiden. Men siste 2-3 årene så er det vel stort sett på nett desverre. Tror det hadde vært mer sukssee hvis jeg traff folk i virkeligheten først og ikke etterpå.
kamillete Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Vi fikk sesongkort ved siden av hverandre på en fotballarena i tippeligaen i 2007, er samboere i dag 5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #5 Skrevet 27. desember 2014 Møtte min forrige ex på skolen. Og har datet et par via venner. Anonymous poster hash: 63ce7...c15
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #6 Skrevet 27. desember 2014 Roskilde festival Anonymous poster hash: 25ec6...d83
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #7 Skrevet 27. desember 2014 Min søster og flere bekjente traff sin utkårede på Tinder, faktisk. Anonymous poster hash: 5c326...e03
Jessica! Skrevet 27. desember 2014 #9 Skrevet 27. desember 2014 På jobb og på ferie traff jeg de to jeg har vært sammen med
Drømmespill Skrevet 28. desember 2014 #11 Skrevet 28. desember 2014 2 av mine ekser gikk jeg på samme skole med, èn møtte jeg på nettet og min nåværende kjæreste studerer jeg med, og er sjefen til på flere prosjekter
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 28. desember 2014 #12 Skrevet 28. desember 2014 (endret) . Endret 29. desember 2014 av Stjerner og planeter
Gjest Mythic Skrevet 28. desember 2014 #14 Skrevet 28. desember 2014 Møtte en på jobb og en i et bursdagsselskap.
Nana Skrevet 28. desember 2014 #15 Skrevet 28. desember 2014 Jeg har møtt noen på eller via jobb og noen på kurs som har med fritidsinteresser å gjøre.
Amable Skrevet 28. desember 2014 #16 Skrevet 28. desember 2014 Gjennom jobb hos meg, men har også møtt på nett.
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 28. desember 2014 #17 Skrevet 28. desember 2014 Jeg møtte min fremtidige kjæreste utenfor lesesalen. Har ellers møtt og blitt kjent med jenter i kantinen på skolen, treningssenter, kafeer og ellers i hverdagen. En av jentene jeg har truffet dette året møtte jeg i en heis. Før møtte jeg nesten utelukkende jenter på byen og var for pysete til noe annet, men etter at jeg begynte å være mer frempå i hverdagen, foretrekker jeg helt klart dette og har mistet litt interessen for å gå ut. Det er langt mer spennende og forfriskende for min del. Tror også jentene liker det ettersom det ikke er helt vanlig i Norge. Mitt tips er å bare være litt mer frempå og gripe alle mulighetene man faktisk har. Det er faktisk ikke mer komplisert enn å være vennlig og gi et smil og et hei til de du møter.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #18 Skrevet 28. desember 2014 Jeg møtte min fremtidige kjæreste utenfor lesesalen. Har ellers møtt og blitt kjent med jenter i kantinen på skolen, treningssenter, kafeer og ellers i hverdagen. En av jentene jeg har truffet dette året møtte jeg i en heis. Før møtte jeg nesten utelukkende jenter på byen og var for pysete til noe annet, men etter at jeg begynte å være mer frempå i hverdagen, foretrekker jeg helt klart dette og har mistet litt interessen for å gå ut. Det er langt mer spennende og forfriskende for min del. Tror også jentene liker det ettersom det ikke er helt vanlig i Norge. Mitt tips er å bare være litt mer frempå og gripe alle mulighetene man faktisk har. Det er faktisk ikke mer komplisert enn å være vennlig og gi et smil og et hei til de du møter. Hvordan kom du i snakk med hun i heisen? Anonymous poster hash: f3549...6a8
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 28. desember 2014 #19 Skrevet 28. desember 2014 Hvordan kom du i snakk med hun i heisen? "Er det en fin morgen?" Har faktisk snakket med en god del jenter i heisen dette halvåret. Til og med andre menn. Til en annen sa jeg, "Har du hatt en fin dag?" Dette på kveldstid. Er egentlig veldig enkelt.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #20 Skrevet 28. desember 2014 "Er det en fin morgen?" Har faktisk snakket med en god del jenter i heisen dette halvåret. Til og med andre menn. Til en annen sa jeg, "Har du hatt en fin dag?" Dette på kveldstid. Er egentlig veldig enkelt. Så gøy at folk responderer positivt, har hatt en oppfatning om at mange i Norge ser rar på en om man tar kontakt med folk en ikke kjenner. Anonymous poster hash: f3549...6a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå