Gå til innhold

Er det noen som har møtt en ny kjæreste et annet sted enn på byen/nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 40 og opplever at så mange treffer noen på nettet eller byen.

Men lurer på om noen fremdeles treffer kjæreste andre steder? Hos venner? I skogen på tur? Jobben?

Anonymous poster hash: d1127...d38
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har møtt en på politistasjonen og en hos møbelsnekkeren.

Anonymous poster hash: ad326...52a
  • Liker 1
Skrevet

HAr erfaring med litt forskjellig. Møtte ei når jeg gikk på turlederkurs i turistforeningen. Har 2 ekser fra jobb, ellers gjennom venner og slikt som man møttes før i tiden. Men siste 2-3 årene så er det vel stort sett på nett desverre. Tror det hadde vært mer sukssee hvis jeg traff folk i virkeligheten først og ikke etterpå.

Skrevet

Vi fikk sesongkort ved siden av hverandre på en fotballarena i tippeligaen i 2007, er samboere i dag :ball:

• Liker 5
Skrevet

Møtte min forrige ex på skolen. Og har datet et par via venner.

Anonymous poster hash: 63ce7...c15

Skrevet

Roskilde festival :)

Anonymous poster hash: 25ec6...d83
Skrevet

Min søster og flere bekjente traff sin utkårede på Tinder, faktisk.

Anonymous poster hash: 5c326...e03
Skrevet

På jobb og på ferie traff jeg de to jeg har vært sammen med :)

Skrevet

Møtte min samboer på trening :)

Skrevet

2 av mine ekser gikk jeg på samme skole med, èn møtte jeg på nettet og min nåværende kjæreste studerer jeg med, og er sjefen til på flere prosjekter :fnise:

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

.

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

Jeg har møtt noen på eller via jobb og noen på kurs som har med fritidsinteresser å gjøre.

Skrevet

Gjennom jobb hos meg, men har også møtt på nett.

Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Jeg møtte min fremtidige kjæreste utenfor lesesalen.

Har ellers møtt og blitt kjent med jenter i kantinen på skolen, treningssenter, kafeer og ellers i hverdagen. En av jentene jeg har truffet dette året møtte jeg i en heis.

Før møtte jeg nesten utelukkende jenter på byen og var for pysete til noe annet, men etter at jeg begynte å være mer frempå i hverdagen, foretrekker jeg helt klart dette og har mistet litt interessen for å gå ut. Det er langt mer spennende og forfriskende for min del. Tror også jentene liker det ettersom det ikke er helt vanlig i Norge.

Mitt tips er å bare være litt mer frempå og gripe alle mulighetene man faktisk har. Det er faktisk ikke mer komplisert enn å være vennlig og gi et smil og et hei til de du møter.

:)

Skrevet

Jeg møtte min fremtidige kjæreste utenfor lesesalen.

Har ellers møtt og blitt kjent med jenter i kantinen på skolen, treningssenter, kafeer og ellers i hverdagen. En av jentene jeg har truffet dette året møtte jeg i en heis.

Før møtte jeg nesten utelukkende jenter på byen og var for pysete til noe annet, men etter at jeg begynte å være mer frempå i hverdagen, foretrekker jeg helt klart dette og har mistet litt interessen for å gå ut. Det er langt mer spennende og forfriskende for min del. Tror også jentene liker det ettersom det ikke er helt vanlig i Norge.

Mitt tips er å bare være litt mer frempå og gripe alle mulighetene man faktisk har. Det er faktisk ikke mer komplisert enn å være vennlig og gi et smil og et hei til de du møter.

Hvordan kom du i snakk med hun i heisen? :)

Anonymous poster hash: f3549...6a8

Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Hvordan kom du i snakk med hun i heisen? :)

"Er det en fin morgen?"

Har faktisk snakket med en god del jenter i heisen dette halvåret. Til og med andre menn. Til en annen sa jeg, "Har du hatt en fin dag?" Dette på kveldstid. Er egentlig veldig enkelt.

Skrevet

"Er det en fin morgen?"

Har faktisk snakket med en god del jenter i heisen dette halvåret. Til og med andre menn. Til en annen sa jeg, "Har du hatt en fin dag?" Dette på kveldstid. Er egentlig veldig enkelt.

Så gøy at folk responderer positivt, har hatt en oppfatning om at mange i Norge ser rar på en om man tar kontakt med folk en ikke kjenner.

Anonymous poster hash: f3549...6a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...