Gå til innhold

Tilbehør til brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg i en vintagekjole som jeg elsker, men jeg vil gjerne være litt mer brudete. Kjolen er smaragdgrønn, tettsittende, langermet, fotsid og med veldig lite utrigning.

Er det noen som har noen ideer om hvilket slør/hodepynt, sko og annet tilbehør som kan gi antrekket en liten ekstra piff?

Vi skal ha et lite bryllup, med en håndfull gjester, så det trenger ikke være noe ekstravagant, men både rimelige og dyrere forslag tas i mot med takk.

Anonymous poster hash: f8104...e95
Skrevet

Bilde?

Anonymous poster hash: 5ddec...ae0
Skrevet

For meg er det sminken som er utfallet på om jeg synes en brud er fin eller ikke.

Skrevet

For meg er det sminken som er utfallet på om jeg synes en brud er fin eller ikke.

:skratte:

Anonymous poster hash: 6ecdf...e6e

• Liker 2
Skrevet

Til den kjolen tror jeg at du ikke bør ha slør, men heller ha blomster eller lignende i håret.

Synes forøvrig den var veldig vakker^_^

Skrevet

Du kommer til å bli kjempe flott!! :strix: Enig med Amens over her, et hvitt slør blir kræsj og hvis du er heldig å få tak i et grønt så tror jeg ikke fargen på det blir like fint som den fagen du viste. Hadde og satset på blomster eller annet hårpynt, gjerne vintage så du får en helhetlig stil.

Skrevet

Bruker ikke sminke til vanlig (ikke engang mascara) så jeg kommer neppe til å veldig stort den dagen jeg gifter meg heller, så dersom det kun er sminken det står på, så er nok løpet kjørt for min del ;)

De små birdcage-slørene var litt søte,så skal se etter en slik, er enig i at noe slikt eller blomster gjør seg bedre til den typen kjole enn et stort hvitt slør.

TS

Skrevet

Et belte med noe pynt på som passer til stilen? Jeg hadde belte til min brudekjole og det gjorde mye forskjell faktisk.. Men bare et forslag altså :)

Skrevet

Her er et halvdårlig bilde av kjolen, det gir en litt bedre idè om hvordan den ser ut.. Men hverken farge eller fasong vises skikkelig på hengeren.

http://img4021.photobox.co.uk/622793588c4096cbd9f740115484403f2d886de84de920a0319d7d477535a0f4ba8a4179.jpg

Jeg har langt krøllete hår, så det vil nok kanskje være fint med en slik hodepynt som de hjartesmil legger ut.

Er litt usikker på belte, men kan jo kanskje kjøpe et og teste mot kjolen.

TS

Skrevet

Til den grønnfargen synes jeg perler og "diamanter"/strass er veldig fint i alle fall! Så kanskje noen smykker? Og som flere sier: diadem vil være nydelig!

Skrevet

Jeg ville gått for en vintage, stilket brudebukett i fersken og hvitt, noe som lyser opp kjolen og fremhever grønnfargen. En lav oppsetning av håret, med noen blomster også i det som tar opp igjen fargen fra buketten. Tror det kan bli nydelig!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Usikker på om ferskenfarger passer til meg, jeg er kritthvit og med rødskjær i håret, og ferskenfarger ser ofte litt pussig ut på meg, men jeg liker godt stilkede buketter, så det er nok godt mulig jeg ender opp med det :)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...