Gå til innhold

Hva er poenget med to forlovere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt spurt om å være forlover sammen med en jente til, vi er altså to forlovere. Men hva er poenget med å ha to forlovere?

Anonymous poster hash: f3328...1c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dele arbeidsmengden, noe av presset, eller at den som spør ikke klarer å bestemme seg for kun en?

Anonymous poster hash: 49f15...a70
  • Liker 3
Skrevet

Vanskelig å velge

Anonymous poster hash: da27a...316
Skrevet

Skjønner det når man er tre venninner og man ikke bil velge eller å ikke vil såre noen..

Skrevet

Jeg har spurt to stykker, og det er fordi jeg ikke ville velge mellom to jenter som er viktige for meg :)

Skrevet

Jeg har blitt spurt om å være forlover sammen med en jente til, vi er altså to forlovere. Men hva er poenget med å ha to forlovere?

Skjønner.

Hva sier mette til Betti?

Samme det.

Hvorfor så kritisk til dette? Jeg ville ikke stilt spørsmåltegn ved ting som du egentlig insinuerer gjelder deg selv.

Anonymous poster hash: ba477...f38

Skrevet

Jeg skal ha to forlovere fordi vi er tre venninner som har holdt sammen siden vi før vi begynnte på skolen. Har alltid vært oss tre, så å "dele" oss er ikke noe alternativ.

Ellers tror jeg mange gjør det pga de har en barndomsvenn og en venn de har delt mye med som voksen ol.

Jeg ser ikke problemet, hadde synes det var en ære å bli spurt :-)

Anonymous poster hash: 0d091...a8c

Skrevet

Jeg har tenkt tanken, hvor den ene som er aktuell er fra hjemstedet, hun kjenner meg fra vi var ganske ung og har full oversikt over hva jeg liker, hvem som er viktig ifh til barndomsvenner, men hun kjenner ingen her hvor jeg bor og hvem som er viktig her, derfor kunne jeg også tenkt meg ei god venninne til. Ei som jeg ser daglig (omtrent iallefall) og vet "hvem jeg er her".

AnonymBruker
Skrevet

2 forlovere er for bruder som er for feige til å velge 1.

Anonymous poster hash: 93ac9...5e9

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært en av to forlovere og det var ikke bare lett. Samtidig er det godt at ikke all jobben faller på bare EN heller... Jeg tror nok jeg måtte endt opp med to selv også, ikke alle ' bestevenner' som er like glad i å holde tale ol...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...