Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg var og besøke kjæresten min for første gang i sommer, og jeg kjente hverken familien eller vennene hans. Når noen av vennene hans var tilstede følte jeg at han overså meg og/eller var veldig kort mot meg til tider. Men når noen av de andre vennene hans var tilstede var han ikke sånn :roll: Jeg ble lei meg fordi jeg følte meg oversett på et nytt sted uten å kjenne noen :-( Han sier at han ikke mente noe vondt med det, og at han er lei seg for det og at det bare ble sånn da han ene kameraten hans var der fordi det alltid blir litt trykket stemning når han er der. Men jeg er fortsatt lei meg over å ha oppdaget denne ikke altfor positive siden med han. Trodde liksom ikke han var sånn :-? Har dere noen råd til hva jeg kan gjøre/tenke så det skal bli bedre? Har noen opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd det samme ja, men det var på ungdomsskolen/ begunnelsen av videregående. Tror det er et ung-gutt-fenomen. Vet ikke hvor gammel du er, men sånt endrer seg som regel ettersom man modner med årene.

Gjest gjest1
Skrevet

En ting som gjerne skjer når du møter din kjærestes familie og venner for første gang, er at du ser dem for den personen de er rundt disse menneskene. Vi tar alle på oss ulike roller. Vi er søstre, døtre, venninner, elskerinner, den profesjonelle, den lekne osv. Jeg vet at jeg selv oppfører meg veldig ulikt rundt venninner fra hvordan jeg er rundt familien min, og jeg er en helt annen person rundt sjefen min enn jeg er rundt mannen min.

Men bare mannen min ser meg for den jeg virkelig er. Det er bare hos ham jeg kaster alle masker og er meg selv fullt og helt. Det kan være verdt å tenke på. At den personen du ser når kjæresten din er hos kompisene, det er en maske han tar på for å beskytte seg. Og at den du har lært å elske, den du foretrekker, det er mest sannsynlig den virkelige mannen. Om du skjønner hva jeg mener?

Skrevet

Det Possum sier er helt riktig. Tenk over det. Jeg kan være litt kort overfor typen min sammen med mine foreldre kanskje, liker ikke mye kroppskontakt foran dem, sånn er det bare :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

det hendte ofte at han ikke presenterte meg for nære venner... ovenfor mine og hans foreldre tar han minst mulig på meg, men feks hos søsteren min er han som vanlig(nesten ;-) sjenanse?...

man vil i slike situasjoner at partene skal like hverandre, så er man en mellommannn som fører til nye bekjentskaper- når jeg er i slike situasjoner- uansett hvor moden jeg er, så blir jeg anspent, men det går over... du kommer nok til å finne flere egenskaper du ikke kommer til å like ;-)

litt tålmodighet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...