Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et problem som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal takle. Jeg og kjæresten min har vært sammen i 1 år nå. Han har flere jentevenner han henger med, og det går greit så lenge jeg vet at de oppfører seg.

Nå har jeg dratt hjem på juleferie, og skulle være borte i 3,5 uker. Dagen etter jeg dro hjem så hadde typen min lagt til en jente som venn på face. Jeg hadde ingen felles venner med denne jenten, derfor reagerte jeg litt på hvem det kunne være. Jeg spurte han, og han sa at det var ikke en jente han kjente, men visste hvem var. Og at hun jobber i nærheten av hans jobb. Jeg tenkte ikke mer over det, før jeg idag så at hun plutselig lå på topplisten hans på snapchat. Jeg reagerte veldig på at de skulle ha fått så god kontakt i den tiden jeg har vært bortreist, at de tilogmed har gitt snappen sin til hverandre og snapper såpass mye.

Har nevnt dette for han, og han sier at de ikke har snappet eller snakket så mye. Og grunnen til at hun havnet på listen var at hun sendte mange snaps en kveld hun drakk, og han sendte noen random snap til flere, inkludert henne. Jeg er engstelig å vet egentlig ikke hva jeg skal tenke. Vet ikke om det er noe mer som jeg ikke vet. Han sier det ikke er noe å være nervøs for, men det har gått utrolig fort med de to. Jeg synes det er veldig ubehagelig siden han ikke har noen felles venner med henne, og de plutselig fikk så god kontakt.

Noen som har tips for hva jeg kan tenke eller gjøre for å takle denne situasjonen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke spøre om og få sett i innboks da..?

Kanskje drt kan roe det ned :)

Hadde jeg vært så bekymret ville jeg bedt om det bare for å få avkreftet drt hele.

Anonymous poster hash: 48a60...adb

• Liker 1
Skrevet

Jeg har et problem som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal takle. Jeg og kjæresten min har vært sammen i 1 år nå. Han har flere jentevenner han henger med, og det går greit så lenge jeg vet at de oppfører seg.

Nå har jeg dratt hjem på juleferie, og skulle være borte i 3,5 uker. Dagen etter jeg dro hjem så hadde typen min lagt til en jente som venn på face. Jeg hadde ingen felles venner med denne jenten, derfor reagerte jeg litt på hvem det kunne være. Jeg spurte han, og han sa at det var ikke en jente han kjente, men visste hvem var. Og at hun jobber i nærheten av hans jobb. Jeg tenkte ikke mer over det, før jeg idag så at hun plutselig lå på topplisten hans på snapchat. Jeg reagerte veldig på at de skulle ha fått så god kontakt i den tiden jeg har vært bortreist, at de tilogmed har gitt snappen sin til hverandre og snapper såpass mye.

Har nevnt dette for han, og han sier at de ikke har snappet eller snakket så mye. Og grunnen til at hun havnet på listen var at hun sendte mange snaps en kveld hun drakk, og han sendte noen random snap til flere, inkludert henne. Jeg er engstelig å vet egentlig ikke hva jeg skal tenke. Vet ikke om det er noe mer som jeg ikke vet. Han sier det ikke er noe å være nervøs for, men det har gått utrolig fort med de to. Jeg synes det er veldig ubehagelig siden han ikke har noen felles venner med henne, og de plutselig fikk så god kontakt.

Noen som har tips for hva jeg kan tenke eller gjøre for å takle denne situasjonen??

Fekk du ikkje nok råd i den andre tråden din?

Anonymous poster hash: 2cd2e...a7d

Skrevet

Jeg har ingen andre tråder?

Skrevet

Han trenger ikke ha snappet med hun for at hun skal ligge på topplisten. Jeg ble spammet av en tilfeldig person på snapchat, som sendte en haug med kjedelige snaps. Selvom jeg aldri svarte på snappene så havnet han på topplista mi fordi han sendte så mange til meg. Så hvis hun er en som krever oppmerksomhet og sender snapp i hytt og pine til alle og enhver så vil hun ende opp på topplista hans.

• Liker 1
Skrevet

Men han er på hennes toppliste også. Det er vell ikke bare en tilfeldig feil fra snapchat?

Skrevet

Be om å få se innboks på tlf/face når du er tilbake fra ferie og dere sitter i samme rom, slik at han ikke har mulighet til å slette noe.. Hvis han nekter, så hadde jeg hvertfall tenkt mitt.

Anonymous poster hash: e1347...124
Skrevet

Hvordan vet du at han er på hennes topliste? Har du lagt henne til?

Skrevet

Nei, jeg spurte han, og han sa det selv :o

• 10 måneder senere...
Skrevet

TS her. Kom over dette gamle innlegget mitt nå så må bare si hvordan det endte. Jeg kom tilbake fra juleferie og konfronterte han. Han sa da at han hadde vært utro med denne jenten i den tiden jeg var borte. Så jeg hadde visst grunn til bekymring likevel. Nå er det nesten ett år siden, og jeg er glad jeg fikk han ut av livet mitt. Ingenting å samle på :laugh:

Anonymkode: fba5c...e80

• Liker 1
Skrevet

Stolt av deg! 

Anonymkode: 5b568...407

Skrevet

Så hyggelig at du oppdaterte oss! Takk!

Skrevet

Hva?? Bare helt sånn uten videre?? Fy flate man kan jaggu ikke stole på folk. Gikk det dårlig i forholdet før dette? Har du konfrontert henne i ettertid?

klem til deg!

Anonymkode: c2420...417

• 7 år senere...
Skrevet (endret)

TS her. Åj, ramla inn her igjen 😅 Rart, men litt morsomt å lese gjennom dette så mange år etterpå. Kan jo svare på siste kommentaren om at jeg aldri konfronterte jenta, da jeg ikke kjente henne. Forholdet var helt ok, men typisk ungdomsforhold der begge var usikre på seg selv. Jeg var 20 og han 21. Har ei vennine som kjenner han og sier at han har vært utro ovenfor de to neste kjærestene hans etter meg også. Nå er han faktisk sammen med den jenta han var utro mot meg med. Intressant, men var kanskje meant to be eller noe da 😂 

Trodde jeg aldri skulle finne noen igjen fordi jeg var så såra, men alt går over! Er nå lykkelig gift med barn nummer to på vei 🥰

Endret av Uvisst
  • Hjerte 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...