AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 Nå er det fire dager siden julaften, og bade julaften og 1.dag var relativt veldig usunne for min del. Di to siste døgnene har jeg passet litt mer på, men vært litt i kcal overskudd pga selskap. Jeg føler allerede jeg har lagt på meg, men har jeg det? Eller føler jeg det fordi karbohydratene har bundet opp vann og at jeg derfor ser mer oppblåst ut? Flere som føler det sånn? Vet det er mange som kan bli oppgitt, og at i jula skal man egentlig ikke bry seg så mye om akkurat dette.. Men det er faktisk litt frustrerende når jeg føler det allerede nå, vil jo ikke opp altfor mye og legge meg i hard jobbing på nyåret..Anonymous poster hash: 18736...7ef
Pringle Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Helt umulig å svare på. 1 kg fettvev tilsvarer 7000 kalorier. Hvor mye mer enn vanlig har du spist?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #3 Skrevet 27. desember 2014 Kjære deg, dette er VANN. Det er fysisk umulig å legge på seg fett i løpet av noen få dager. Du vil gå tilbake til ditt vanlige jeg når jula er over og du lever som normalt igjen Anonymous poster hash: 0ff5d...7b0
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Jeg spiste rikelig med godteri begge dagene. Men når det er sagt, spiste jeg mindre mat. Mat på julaften var ca slik: 4 knekke brød med litt brunost, makrell og leverpostei,2 lomper med laks og svartpølse,1 brødskive med gulost, en halv potet, lite ribbe stykke, liten pølsebit, ca 2 ss tyttebær, litt saus og MASSE grønnsaker. Følte jeg spiste mer av godteri og kake siden jeg har holdt meg langt unna det en god stund, så spiste ikke mindre julemat med vilje. Løpte 1.5 mil 1 juledag, hadde overraskende god energi Hadde endelig klart å få til litt markeringer på magen, men nå er di mye mindre, kanskje dem skjules fordi jeg er oppblåst? Regner med at det er vann, men jula er ikke over enda. Håper jeg klarer meg gjennom julen uten noe ekstra kg Noen sier at det er lett å komme seg opp i 7000 kcal, mens andre sier det motsatte. Så jeg aner ikke hvor mange kcal det ble disse to dagene jeg spiste masse usunt, men en god del ble det garantert. Hva tror dere? Lett å komme seg opp på 7000 kcal? Anonymous poster hash: 18736...7ef
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Det er snakk om 7000 kcal i tillegg til det du vanligvis spiser for å gå opp 1 kg i fett. Hvor vanskelig dette er er veldig individuelt. 7000 kcal tilsvarer f.eks. ca 1,4 kg sjokolade.Anonymous poster hash: f9568...16d
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #6 Skrevet 28. desember 2014 Hjelpes, det er mye sjokolade gitt Anonymous poster hash: 18736...7ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå