Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt rundt på nettet nå, men finner ikke svaret jeg leter etter.

Har trumf visa kort, har fått månedens regning nå og det står "minste beløp å betale 250" også den egentlig summen over. Om jeg bare betaler 250, blir det ikke noe ekstra renter neste mnd da? eller må jeg betale hele beløpet for å unngå renter?

Har råd til å betale, men vil da stå uten penger på konto så vil helst drøye den til neste lønning. Har betalt 500,. men er fortsatt noen tusen før kontoen står på null igjen.

Håper noen skjønner hva jeg mener, å kan hjelpe meg. :)

Anonymous poster hash: 9899c...066
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rentene løper om du bare betaler deler av beløpet. Du kan alltids gjøre det om du synes det er viktigere å ha bra med penger neste måned enn hva som lønner seg totalt sett. Jeg foretrekker å alltid betale hele beløpet og har satt opp avtalegiro på hele.

Anonymous poster hash: f8960...1bd
Skrevet

Rentene løper om du bare betaler deler av beløpet. Du kan alltids gjøre det om du synes det er viktigere å ha bra med penger neste måned enn hva som lønner seg totalt sett. Jeg foretrekker å alltid betale hele beløpet og har satt opp avtalegiro på hele.

Anonymous poster hash: f8960...1bd

Har satt inn 600 kr, men da får jeg vel betale resten også! Håpte det var rentefritt om man betalte minste beløpet. Jaja. :-)

Skrevet

Har satt inn 600 kr, men da får jeg vel betale resten også! Håpte det var rentefritt om man betalte minste beløpet. Jaja. :-)

Tror du noen låner ut penger gratis "for alltid"?

Skrevet

Det er en grunn til at luksusfellen fortsetter på tv3 år etter år etter år...

Anonymous poster hash: 6ae00...830

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...