AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #1 Del Skrevet 27. desember 2014 Kjøpte en sovesofa på Jysk for litt over et år siden. Den står i stua, og er eneste sofa vi sitter i. Den blir også sovet i et par netter i uka. Nå har flere strikker under rykt, så det er litt søkk i den der den er mest sittet i. Hvor bør man kjøpe sovesofa som ikke koster mer enn noen få tusenlapper, men som tåler daglig bruk? Synes det er dyrt overalt, og Jysk har elendig kvalitet. Evt. tips om rimelig, bra 2+3seter, eller 3seter med sjeselong. Og god, rimelig "feltseng".. Anonymous poster hash: b85c5...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #2 Del Skrevet 27. desember 2014 Finn frem kvitteringen eller bankkontoutskrift som viser kjøp av sofaen. Ta bilde av problemet og ta alt med deg på Jysk. En sofa er ment til å kunne vare mer enn 1 års tid, i lovens forstand " vesentlig mer enn 2 år". Derfor er dettereklamasjonsgrunn. Se forbrukerkjøpsloven på lovdata.no eller forbrukerrådet.noAnonymous poster hash: 3f092...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #3 Del Skrevet 27. desember 2014 Jeg har Friheten fra IKEA. Den er både sittet og soveti nesten hver eneste dag i halvtannet år uten noen problemer. Anonymous poster hash: b70f4...41e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #4 Del Skrevet 27. desember 2014 Jeg har Friheten fra IKEA. Den er både sittet og soveti nesten hver eneste dag i halvtannet år uten noen problemer. Anonymous poster hash: b70f4...41e Jysk kan velge om du får ny vare eller reperasjon. Si at du ikke er interressert i å beholde eller få en ny sofa som ikke er egnet for bruk og derfor ønsker å heve kjøpet. Anonymous poster hash: 3f092...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #5 Del Skrevet 28. desember 2014 Skeidar har en på tilbud denne uka til 3999. Med sjeselong. God å sitte i og holdbar. Anonymous poster hash: f551a...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #6 Del Skrevet 28. desember 2014 Har hatt denne i 6 år nå. Like fin som ny. Har også oppbevaringsplass under. Helt perfekt for min del. http://www.bohus.no/stue/sofaer/sovesofaer/alex-sovesofa/ Anonymous poster hash: 514a7...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #7 Del Skrevet 28. desember 2014 Har hatt denne i 6 år nå. Like fin som ny. Har også oppbevaringsplass under. Helt perfekt for min del. http://www.bohus.no/stue/sofaer/sovesofaer/alex-sovesofa/ Anonymous poster hash: 514a7...a29 Tok feil. Det er denne jeg har. http://www.bohus.no/stue/sofaer/sovesofaer/days-sovesofa-3s/ Anonymous poster hash: 514a7...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå