Gjest pubby Skrevet 27. juni 2002 #1 Del Skrevet 27. juni 2002 [cor=olive] Jeg har begynt å lure på noe... Jeg har vært sykmeldt i over 2 år pga. depresjon, altså ikke gjort "noenting". Nå skal jeg snart prøve meg på arbeidslivet igjen. Jeg er 21 år, har ikke fullført utdannelse, og har ikke noe særlig med jobb-erfaring. Mitt sp.mål er da, hva sier jeg om de 2 årene som står blanke, er jeg ærlig å forteller om depresjonen? ( jeg har jobbet litt min samboers firma men da mer som frivillighets-arbeider, uten lønn.) Fint om noen vil svare, gjerne sjefer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest djgoodnews Skrevet 27. juni 2002 #2 Del Skrevet 27. juni 2002 Det var et vanskelig spørsmål! Jeg vil si at det kommer an på den jobben du skal søke. Du vil fort skjønne om det er et miljø som vil ha forståelse eller ikke. Leser jeg innlegget ditt rett er du inne på noe allerede - du har ikke "ikke gjort noen ting". Du burde prøve å sette noen gode ord og finne noen fine måter å fortelle en positiv versjon av de to årene selv om det sikkert var et helvette å oppleve og være i dem. Fortell dem hvordan denne krisen har gjort deg til en mer kompetent person ved feks at du lærte noe om deg selv, din egen sårbarhet og begrensning, hva du har lyst til å bruke livet ditt til. Evnen til å snu motgang til noe positivt er alltid etterspurt hos arbeidsgivere! Lykke til! kjersti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå