AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 Noen som har erfaring med denne? Vil ikke la knivene mine ligge i skuffen lenger, og har ikke plass til magnetlist. Blokken bør være hvit. Finnes det andre alternativer enn eva solo i hvitt?Anonymous poster hash: 44fb5...a04
Minya Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Mener det finnes en i sort også, eller er det bare noe jeg har drømt? Kikk innom Kitch'n og Tilbords neste gang du kommer over slike butikker, de pleier å ha mange forskjellige knivblokker. Selv er jeg personlig litt ekstra fan av denne.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #3 Skrevet 27. desember 2014 Mener det finnes en i sort også, eller er det bare noe jeg har drømt? Kikk innom Kitch'n og Tilbords neste gang du kommer over slike butikker, de pleier å ha mange forskjellige knivblokker. Selv er jeg personlig litt ekstra fan av denne. Ja, vet at de finnes i sort og stål også, men jeg ønsker en hvit enkel en...Anonymous poster hash: 44fb5...a04
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Er det denne du mener? I så fall: Styr unna! (Med mindre de har gjort vesentlige endringer i det usynlige designet de siste årene.) Jeg falt for designet en gang i tiden, og fant ut "the hard way" at: Den er skråstilt og uten ekstra vekt i bakkant - så pass godt på at ikke knivskaftene veier for mye, for da velter blokka mens du setter på plass en kniv. Det er ganske nervepirrende å hoppe rundt på gulvet for å unngå knivene som spretter rundt bena dine. Limet som holder bunnen på plass holder 2-3 år. Resultat: Bunnen faller ut og blokka velter når du minst aner det => "knivdansen" (igjen). Den er dyr som f... Jeg har alle tær i behold, men det er bare flaks. Pr. i dag har jeg verdens beste knivblokk: En loddrett, firkantet potteskjuler fylt med grillspyd av bambus fra Nille. Totalpris 150,-. (Du får akkurat samme systemet fra Alessi e.l. til tidobbelt pris, om du ønsker å svi av litt penger.) Anonymous poster hash: dd256...649
Minya Skrevet 27. desember 2014 #5 Skrevet 27. desember 2014 Ja, vet at de finnes i sort og stål også, men jeg ønsker en hvit enkel en...Anonymous poster hash: 44fb5...a04 Ah, nå skjønte jeg hva du egentlig spurte om, om finnes et annet alternativ enn kun Eva Solo sin av enkel, hvit type. Tja, si det. Jeg har sett mange enkle, fine i lyst tre som sikkert kan males eller lakkeres uten noe problem, så da ville jeg sett etter noe sånt og heller fått malt den.
Gjest Skrevet 27. desember 2014 #6 Skrevet 27. desember 2014 Bodum har også en, litt annen patent enn Eva Solo. Den finnes i hvit. Hvilken som er best vet jeg ikke, vi er fornøyd med Bodum sin, men vet ikke hvor lenge den vil vare siden vi nylig har fått den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå