Gå til innhold

Hvordan vet du om det bare var et ligg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller om det var noe mer?

Jeg var på date, og vi endte opp med å ha samleie.

Men hvordan vet jeg om han vil noe mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lå du med ham på første date? Ikke smart. Du må da bare spørre ham om han vil treffe deg igjen.

Anonymous poster hash: f09ed...8f7
  • Liker 2
Skrevet

Eller om det var noe mer?

Jeg var på date, og vi endte opp med å ha samleie.

Men hvordan vet jeg om han vil noe mer?

Hva med å spørre? "Hei, hadde det kos sist, hva med å møtes igjen og fortsette å bli bedre kjent?"

Anonymous poster hash: 68971...763

• Liker 2
Skrevet

Når du ikke klarer å knipe igjen etter første møte med en ny fyr, må du ikke klage om du bare var et ligg...

Anonymous poster hash: 4d745...f23
  • Liker 1
Skrevet

Ikke smart etter første date.. Men ditt valg :) Hvis han ikke tar initiativ til å skrive/snakke til deg, så er det vel et hint til at det bare var et ligg han var ute etter..

Skrevet

Lå du med ham på første date? Ikke smart. Du må da bare spørre ham om han vil treffe deg igjen.

Når du ikke klarer å knipe igjen etter første møte med en ny fyr, må du ikke klage om du bare var et ligg...

Hjelpes, folkens.

• Liker 9
Skrevet

Når du ikke klarer å knipe igjen etter første møte med en ny fyr, må du ikke klage om du bare var et ligg... Anonymous poster hash: 4d745...f23

Det gjør meg ingenting om det bare var det..

Jeg bare synes det er så vanskelig å vite om det bare var det.

Han svarer på meldinger jeg skriver og gir likes..

Anonymous poster hash: b584a...78d

• Liker 1
Skrevet

Det gjør meg ingenting om det bare var det..

Jeg bare synes det er så vanskelig å vite om det bare var det.

Han svarer på meldinger jeg skriver og gir likes..Anonymous poster hash: b584a...78d

Den kom som anonym vist:p

Skrevet

Hjelpes, folkens.

Enig.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Lå du med ham på første date? Ikke smart. Du må da bare spørre ham om han vil treffe deg igjen. Anonymous poster hash: f09ed...8f7

Til mitt forsvar så var det ikke planlagt at det skulle skje, det er imot alt det jeg (følte) at jeg sto for- _-

Men gjort er gjort, og jeg angrer ikke på det;)

Endret av breiflabb
Gjest fallerifallera
Skrevet

Bare spør. Enkleste måten å finne ut av det på.

• Liker 1
Skrevet

Ta kontakt med han! Takk for en fin kveld og spør om han vil møte deg igjen og bli bedre kjent! Jeg lå med min nåværende kjæreste på første date, så det behøver absolutt ikke være krise som mange her tydeligvis mener!

Skrevet

Her virker det som om dere dømmer henne pga. at de hadde sex på første date.

Shocking, men det er like mye hans "feil" (ikke at jeg vil kalle det det men) som hennes.

Anonymous poster hash: 1a4fb...a8c
  • Liker 4
Skrevet

Her virker det som om dere dømmer henne pga. at de hadde sex på første date.

Shocking, men det er like mye hans "feil" (ikke at jeg vil kalle det det men) som hennes.

Anonymous poster hash: 1a4fb...a8c

Det er jo hun som skriver innlegget. hva skulle vi skrive da? Fysj hadde han sex med deg på første date?

Gjest Gurgemeie
Skrevet

Jammen kan folk dømme! Herre min hatt, blir nesten litt provosert. Bare nesten, da.

Kjæresten min og jeg hadde sex på første date. Ja, kjæresten min. Begge hadde sex fordi det føltes riktig for begge. I mine øyne, er det kun gutter som ditcher om du har for tidlig sex. En mann driter i om dere har sex eller ikke, fordi han er en mann, og ikke en gutt.

Du sender en melding, prater med han litt, få i gang en "normalitet" i samtalene deres. Ta det med ro, og slapp av. Om dette utvikler seg, er du nok på vei inn i noe spesielt og spennende. Hvis ikke, er det bare å knipe tennene sammen og gå videre.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Sendt en melding, så får tiden vise hva som skjer:)

Endret av breiflabb
Skrevet

Sendt en melding, så får tiden vise hva som skjer:)

Hørt noe?

Skrevet

Hørt noe? Anonymous poster hash: 4d745...f23

Han sa ja(:

Godt tegn?

Skrevet

Du vet at en mann er intressert når du blir prioritert. Altså om han kun vil treffes når det passer han og han tar sporadisk kontakt er han mest sannsynelig kun intressert i kos/sex/nærvær.

At dere hadde sex på første møte har ikke så mye å si etter min erfaring. Har falt for jenter etter å hatt sex i fylla på fest jeg, men jeg vil ikke si at det er positivt, men ingen dealbreaker om jeg liker dama i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: c5f87...511
Skrevet

Han sa ja(:

Godt tegn?

Det er jo et godt tegn, men det trenger egentlig ikke bety noe mer enn at han er intressert i å ha sex igjen. Du finner nok ut om han er intressert når dere blir litt bedre kjent.

Anonymous poster hash: c5f87...511

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...