AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 Hjelp. I går gikk det litt over stokk og stein, og jeg Tror jeg endte opp med å rote med bestevennen til ex-kjæresten min.. Men det verste av alt er at jeg ikke er sikker! Jeg var med andre ord på blacken store deler av gårsdagen.. Problemet nå er at jeg ikke vet hvordan jeg skal oppføre meg. Skal jeg late som ingenting? Det er jo ikke sikkert at vi kysset. Eller hva gjør jeg? I tillegg har jeg og denne kompisen fått en god tone i det siste, det er mulig han er interessert i meg, men jeg er ikke sikker. Ting er i alle fall veldig rart mellom oss. Jeg har lyst til å fortsette å ha han som venn, men jeg har tydeligvis innbilt meg selv om at jeg vil prøve meg på han på fylla. Og jeg er jo egentlig ikke interessert på det viset. Så nå har jeg med andre ord muligens gitt inntrykk av at jeg vil noe med han, når jeg egentlig bare vil være venner. Jeg vet ikke hva han vil, er ikke sikkert at han vil noe som helst, men det hele har i alle fall blitt helt katastrofalt rart og kleint. Og jeg har fylleangst som faen.. (Setter pris på at dere sparer dere for type: Det er selvpåført, du har godt av det kommentarer..Jeg orker ikke å høre det i dag, og jeg er fult klar over det.) Anonymous poster hash: 24831...c77
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Snakk med han! :-) Kleint, men er vel ikke så mange muligheter. Anonymous poster hash: 2d7b9...32b
Summers Skrevet 27. desember 2014 #3 Skrevet 27. desember 2014 Slapp av, dere har bare kysset da du var dritings Er ikke noe å ha fylleangst over.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Slapp av, dere har bare kysset da du var dritings Er ikke noe å ha fylleangst over. Takk, det var den type svar jeg trengte å høre. Du gjorde faktisk dagen min hakket bedre! Anonymous poster hash: 24831...c77
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Når du skrev fylleangst trodde jeg du mente at du hadde hatt sex med flere personer, kastet opp på sidemannen og sunget karaoke for hele nabolaget. Nei, dette her var ikke noe å ha fylleangst over Anonymous poster hash: 4e2bf...d1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå