Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2004 #1 Skrevet 30. juli 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=236899 Er det kult?
Gjest GreenSky Skrevet 30. juli 2004 #2 Skrevet 30. juli 2004 Hvorfor ikke. Men som så mye annet; Det som kler noen, kler ikke alle.
dreamy Skrevet 30. juli 2004 #3 Skrevet 30. juli 2004 Jeg synes gravide mager er veldig fint å se på.. Ikke helt min smak dette, men hver sin smak og liker de det så hvorfor ikke
Vivekke Skrevet 30. juli 2004 #4 Skrevet 30. juli 2004 Gravide mager er definitivt flott! Men kanskje litt rart å begynne å blotte magen, akkurat som en tenåringsjente, bare fordi man er gravid? Å bruke klær som fremhever magen synes jeg derimot er kjempe tøft! Bare positivt å vise at man er stolt av magen sin og gleder seg til å bli mamma!
aline Skrevet 30. juli 2004 #5 Skrevet 30. juli 2004 Det jeg så gjerne kunne gjort, var å bruke lave bukser, ettersittende gensere som man drar over magen slik det står beskrevet. altså fremhever det magen og er kroppsnært og tydelig, men uten at hele magen spretter frem. gjør meg ikke noe at magen spretter frem heller, ihvertfall ikke på andre. selv kunne jeg nok levd med en planlagt stripe, men ikke hele toppen over og hele buksa under... det blir nok litt mye av min egen hud ute for min del. Selv om det kan være stilig på andre.
Gjest Poirot Skrevet 30. juli 2004 #6 Skrevet 30. juli 2004 Synes gravide mager er flott, men noen bukser kan bli litt vel lave mot slutten av svangerskapet. Da blir ejg nesten flau. Rart det der, hvordan man er stolt av magen. Jeg har mage uten å være gravid, og gjør det jeg kan for å skjule den. Magemuskler og hofteben er det som er populært å vise frem. Mens med en agng man er gravid, så er det frem med den så alle skal se!
Monstermagnet Skrevet 30. juli 2004 #7 Skrevet 30. juli 2004 Synes gravide mager er flott helt frem til de får utovernavle. Det er ettellerannet med utovernavler jeg ikke helt takler :-?
Gjest Pet Skrevet 30. juli 2004 #8 Skrevet 30. juli 2004 Ville følt meg veldig ubeskyttet, jeg, hvis jeg skulle gå med naken mage ut mens jeg var gravid.
Gjest TomKrus Skrevet 30. juli 2004 #9 Skrevet 30. juli 2004 Noen kler det andre ikke. Generelt synes jeg slike mager er flotte, og får et instinktivt ønske om å løpe bort og lytte på magen.
Gjest Lilleulv Skrevet 30. juli 2004 #10 Skrevet 30. juli 2004 Noen kler det andre ikke. Generelt synes jeg slike mager er flotte' date=' og får et instinktivt ønske om å løpe bort og lytte på magen.[/quote'] Søtt
Monstermagnet Skrevet 30. juli 2004 #11 Skrevet 30. juli 2004 Har faktisk en slik "mage" hjemme nå, 7 mnd. på vei. Har prøvd å lytte, men hører ikke annet en romling og susing. Kjenne, derimot, det kan jeg. Her om kvelden når vi lå mage mot mage fikk jeg et spark i mellomgulvet som nesten tok pusten fra meg. (fakta)
Gjest rabrabara Skrevet 30. juli 2004 #12 Skrevet 30. juli 2004 Jeg liker ikke å vise frem kulen min i friluft, for å si det sånn, men jeg bruker gjerne lange singletter eller topper som er tettsittende og former seg etter den. Jeg foretrekker i grunn det, for når jeg går med digre klær føler jeg at jeg ser diger ut selv og.
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2004 #13 Skrevet 30. juli 2004 Synes gravide mager er flott, og de må gjerne få vise den frem(les:vise bar hud), men en mage full av strekkmerker- det takler jeg ikke
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2004 #14 Skrevet 30. juli 2004 Fjortiser og gravide.. Stor mage er fint, men synes det er vulgært å vise frem bar mage..gravid eller ei.
Gjest Hr. Hansen Skrevet 30. juli 2004 #15 Skrevet 30. juli 2004 Synes gravide mager er flott helt frem til de får utovernavle. Det er ettellerannet med utovernavler jeg ikke helt takler :-? Samme her - Forestiller meg på en eller annen måte at det er på grunn av det enorme trykket der inne(og det er det kanskje?) Da blir det litt sånn - She's gonna blow any minute.....
Fakse Skrevet 30. juli 2004 #16 Skrevet 30. juli 2004 Sånn som hun på bildet i artikkelen hadde det er jo bare fint. Å vise hele magen blir litt rart dersom du ellers er tildekket. På stranda eller balkongen blir det jo noe annet. Det er bra vi er ferdige med den tida der det var om å gjøre å skjule graviditeten mest mulig.
Gjest MrsL Skrevet 30. juli 2004 #17 Skrevet 30. juli 2004 Synes det er fint å fremheve magen, men å gå med magen bar når jeg er gravid - det hadde jeg ikke villet.
Lala Skrevet 30. juli 2004 #18 Skrevet 30. juli 2004 Fjortiser og gravide.. Stor mage er fint, men synes det er vulgært å vise frem bar mage..gravid eller ei. Uansett hvordan magen ser ut! (Bortsett fra på stranden da)
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2004 #19 Skrevet 30. juli 2004 Gravide mager er kjempe flotte og at gravide jenter strutter av stolthet har jeg ingen problemer med å skjønne. Personlig synes jeg det er penerer å fremheve magen med en fin ettersittende genser enn å blottlegge hele magen. Men hver sin smak.
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2004 #20 Skrevet 30. juli 2004 Noen kler det, andre ikke, men personlig så ville jeg nok heller hatt på meg en tettsittende genser enn å gå med magen bar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå