Gå til innhold

Kan man stole på Norwegian?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å bestille en tur til Thailand, og ser at Norwegian har billige billetter dit.

Det som holder meg tilbake er all kritikken Dreamlinerene til Norwegian får, og dette gjør jo at jeg blir veldig usikker på hvor stor sjanse det er for kansellering/forsinkelse med dette selskapet.

Er det unntakene man hører om, eller kan jeg ikke stole på dette selskapet? Var inne på avinor sine sider nå, og sjekket avganger fra Oslo-Bangkok. Thai airways var 8 minutter forsinket, mens Norwegian var over 2 timer forsinket...

Bør jeg heller bruke 1000-2000 mer på flybilletter, og velge Thai airways?

Anonymous poster hash: e3c89...0c7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, vet ikke helt. Alle flyselskaper risikerer jo å bli forsinket i ny og ne. Har selv reist ofte med Norwegian, både til USA og andre steder. og det gikk alltid helt fint. Synes ikke du skal ha noen problemer med på ~stole~ på de akkurat.

Hvis det er direkte fly, er det vel ikke så farlig?

Skrevet

Hm, vet ikke helt. Alle flyselskaper risikerer jo å bli forsinket i ny og ne. Har selv reist ofte med Norwegian, både til USA og andre steder. og det gikk alltid helt fint. Synes ikke du skal ha noen problemer med på ~stole~ på de akkurat.

Hvis det er direkte fly, er det vel ikke så farlig?

vil jo ikke risikere at flyet blir kansellert, og at man da står på bar bakke... tenker også muligens å bytte fly i bangkok, og dersom man da mister neste fly pga dreamlineren..

Skrevet

Ønsker å bestille en tur til Thailand, og ser at Norwegian har billige billetter dit.

Det som holder meg tilbake er all kritikken Dreamlinerene til Norwegian får, og dette gjør jo at jeg blir veldig usikker på hvor stor sjanse det er for kansellering/forsinkelse med dette selskapet.

Er det unntakene man hører om, eller kan jeg ikke stole på dette selskapet? Var inne på avinor sine sider nå, og sjekket avganger fra Oslo-Bangkok. Thai airways var 8 minutter forsinket, mens Norwegian var over 2 timer forsinket...

Altså nå er det vel en stund siden Norwegian har hatt problemer med sine Dreamlinere. Men det som er det store problemet med å bruke dem på intercontinentale reiser er at de har veldig få avganger og de er ikke med i noen alianse. SAS for eks er med i StarAliance og hvil så langt det er mulig prøve å få deg med et av de andre selskapene i aliansen hvis deres fly skulle svikte og de selv ikke har noen backup. Den muligheten har ikke Norwegian og du vil da bli stående til flyet er i orden eller neste avgang med Norwegian hvis du er heldig å få plass på den.

Skrevet

Jeg har reist med Dreamlinern til Norwegian 4 ganger og har ingenting å utsette på det. Har landet i bestemmelsesstedet før oppsatt tid alle gangene :)

Anonymous poster hash: 44941...668

Skrevet

Hvis det står mellom norwegian eller thai ville jeg absolutt valgt thai. Mye hyggelige og bedre service :) ville ikke satset på norwegian på langdistanse.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stoler på Norwegian i Europa og innenlands, men ikke på langdistanse. Problemet er hvordan de håndterer (eller ikke håndterer) det når megaforsinkelser oppstår. Man må være forberedt på å tilbringe noen dager ekstra på flyplassen.

Anonymous poster hash: ccb02...c6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...