AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 etter jeg prøvde en soaker med eddik, listerine og varmt vann ble innsiden av henda mine mindre myke. Altså de er ikke tørre, men de er på en måte litt ru å ta på. Håndkrem funker ikke, bare oppå hendene. Noen som vet om noen kremer, skrubber etc som kan hjelpe?Anonymous poster hash: ad13a...383
Chizue Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Hva med å bruke en type olje som er ment for hud/hender? Varmt vann har en tendens til å tørke ut huden Jeg bruker babyolje, smører hender og kroppen før jeg går i dusjen/bad.. Mest fordi det er vinter nå som gjør at jeg får enda tørrere hud enn til vanlig Kremer fungerer lite hos meg, allergi >.<
Beph Skrevet 27. desember 2014 #3 Skrevet 27. desember 2014 Hvilken håndkrem har du som ikke funker i dette tilfellet? Jeg har gode erfaringer med hemphåndkrem fra The Body Shop og Avene kuldekrem for hender.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Atrix er helt suveren. Fås i matbutikken. Anonymous poster hash: 274ae...7cc 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #5 Skrevet 27. desember 2014 Min bestemor tok kaffegruten når den var lunken og gnidde godt inn i hendene. Vasket av elendigheten og brukte sitronsaft fra fersk sitron etterpå som smøremiddel. Har prøvd kaffegrut på tørre føtter, hjelper godt men er grisete! Min favoritt er Locobase Repair.Anonymous poster hash: 5785e...4ed
Gjest Earth Skrevet 27. desember 2014 #6 Skrevet 27. desember 2014 Jeg smører hendene mine med rapsolje. (Håret også, men det er en annen sak). Får silkemyke hender av det og det trekker raskt inn i huden. Smør et tynt lag på hendene alt ettersom behov. Utrolig hva rapsolje kan brukes til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå