AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 Nå er det ikke sikkert du ser dette der du flyter rundt på interveven, men jeg skriver likevel. Denne teksten minnet meg veldig om deg, for uansett hva en måtte lure på virket det som om du hadde svaret. At teksten nesten inneholder nicket ditt er og litt morsomt. Hogwash*, Hogwash*, Hoggy Warty Hogwash*, Teach us something please, Whether we be old and bald, Or young with scabby knees, Our heads could do with filling With some interesting stuff, For now they're bare and full of air, Dead flies and bits of fluff, So teach us something worth knowing, Bring us back what we've forgot, Just do your best, we'll do the rest, And learn until our brains all rot... Håper du har det bra der ute, hvor enn du er! - en gammel forumvenn *HogwartsAnonymous poster hash: 36234...eaf 3
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Dette skriver jeg under på og sender en juleklem som varer hele året til Hog!
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #3 Skrevet 27. desember 2014 God jul og Godt nytt år, hog! og andre brukere vi savner Anonymous poster hash: 87c78...767 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Anonymous poster hash: 36234...eaf
hog Skrevet 23. januar 2015 #5 Skrevet 23. januar 2015 Håper du har det bra der ute, hvor enn du er! - en gammel forumvenn Å si at jeg er litt nysgjerrig blir å underdrive. Håper alle gamle kjente har det bra! 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar 2015 #6 Skrevet 23. januar 2015 HOG! *løpeløpeløpe og jumpe opp og gi velkomstklem* Så koselig å se at du fant veien hjem til oss igjen!
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #7 Skrevet 18. februar 2015 Å si at jeg er litt nysgjerrig blir å underdrive. Håper alle gamle kjente har det bra! Nå tror jeg at jeg blir avslørt. Velkommen tilbake Anonymous poster hash: 36234...eaf
hog Skrevet 18. februar 2015 #8 Skrevet 18. februar 2015 Nå tror jeg at jeg blir avslørt. Velkommen tilbake Anonymous poster hash: 36234...eaf Jeg fikk en kraftig mistanke ja Takker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå