Batteri Skrevet 28. desember 2014 #21 Skrevet 28. desember 2014 JO! Jeg tror han skulle noe muffinsAnonymous poster hash: 55889...143 Neinei, det var brownies. 1
Kamikatze Skrevet 28. desember 2014 #22 Skrevet 28. desember 2014 Du får ikke realisert ditt sanne potensiale i dette forholdet. Dump fyren, og søk deg jobb som fangevokter i Guantanamo Bay.
Gjest Seajewel Skrevet 28. desember 2014 #23 Skrevet 28. desember 2014 Hvis det var en overraskelse, hadde han kjøpt gaven, og sagt på telefonen: vent og seeee. Eller noe sånt. Er butikkene åpne helt til kl 18 i romjula, da? Er bare ts som kjenner kjæresten sin, og vet hvor mye han har løyet før. En løgner er en løgner, så skjønner godt hun kan bli mistenksom, men samtidig må man kunne treffe venner og kompiser uten at det blir tull. Når tilliten først er ødelagt, er nok ikke forholdet liv laga. 2
lillemy02 Skrevet 28. desember 2014 #24 Skrevet 28. desember 2014 Jeg må innrømme at jeg hadde selv stusset om min samboer hadde pyntet seg for å dra på kafé med en kompis? Normalt er det jeg stikker opp til bruttern med mekke klær, og kommer hjem luktende av kaffe og røyk. Hadde han plutselig spretti opp av sofaen etter å ha holdt på med pcen i skjul og pyntet seg for kafé da hadde jeg ant ugler i mosen. Og jeg er absolutt ikke mistenksom type eller sjalu. Men det hadde vert så oppsiktsvekkende langt utenfor hans vante oppførsel at jeg ikke kunne ha unngått å reagere 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #25 Skrevet 28. desember 2014 Altså: pynte seg for å dra ut og kjøpe en veske? Dette lukter skaphomse lang vei. Anonymous poster hash: 53255...e93 3
Nanami Skrevet 28. desember 2014 #26 Skrevet 28. desember 2014 Skjønner at hun er mistenksom siden det er en historikk med løgner her. Jeg sliter med det samme selv. Men man kan ikke kreve å se meldinger og alt mulig når de er ute. Man må prøve å legge det bak seg og bygge opp tilliten igjen. Kjæresten min sender meg ofte snaps når han er ute, og det hjelper endel, men det er ingenting jeg ville krevd av han om han ikke hadde gjort det. Det er slitsomt å være den parten som alltid blir beskyldt for løgn også, det kan fort føre til flere løgner fordi man er redd for å starte en krangel over noe uskyldig.
guttemann Skrevet 28. desember 2014 #27 Skrevet 28. desember 2014 Jeg ser ikke akkurat på det som pynting å dra på meg en skjorte for å drikke kaffe - eller gjøre hva som helst annet utenfor husets fire vegger, for den saks skyld. Hadde noen oppført seg mot meg slik som TS gjør ovenfor kjæresten, hadde det vært takk og farvel. Men så har jeg heller aldri gitt noen en god grunn til å ha problemer med å stole på meg heller. Det kan det jo hende kjæresten til TS har, men uten mer enn vage antydninger fra den ene parten i forholdet, er det ikke lett å si om hun er et sjalusimonster som kan drive hvem som helst fra vettet, eller om hun bare er sammen med en fyr som ikke er verdt å ta vare på.
Gjest Chloe87 Skrevet 28. desember 2014 #28 Skrevet 28. desember 2014 Det jeg stusser på er hvorfor han skulle pynte seg for å kjøpe en gave.
Nanami Skrevet 29. desember 2014 #29 Skrevet 29. desember 2014 Det jeg stusser på er hvorfor han skulle pynte seg for å kjøpe en gave. Men han tok vel egentlig bare på seg en skjorte? Kjæresten min går med skjorte ig pensko hver dag. Det er jo vanlige klær.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #30 Skrevet 29. desember 2014 Men han tok vel egentlig bare på seg en skjorte? Kjæresten min går med skjorte ig pensko hver dag. Det er jo vanlige klær. Tror ikke det hadde blitt en sak av det hvis det hadde vært dagligdags i det huset, men kan jo være at jeg tar feil. Anonymous poster hash: 76a39...ec2 1
Nanami Skrevet 29. desember 2014 #31 Skrevet 29. desember 2014 Tror ikke det hadde blitt en sak av det hvis det hadde vært dagligdags i det huset, men kan jo være at jeg tar feil.Anonymous poster hash: 76a39...ec2 True. Men synes fortsatt det er litt rart å mene at det er å pynte seg. Det er jo romjul, så det er vel uansett vanlig å pynte seg når man skal møte folk. Men jeg skjønner ikke helt historien. Skulle han møte en kompis for en kaffi, eller skulle han shoppe? Begge deler? Var kompisen en dekkhistorie for at han skulle handle? Det er sikkert noe jeg kunne sagt dersom jeg skulle handle en gave til typen.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #32 Skrevet 29. desember 2014 Syns ikke det er rart å skulle kle seg i litt pene klær om han møter en kompis som kanskje har den klesstilen til vanlig. En som kanskje er sjef for noe og som han føler han må kle seg litt for. Faren min er litt sånn. Og som sagt tidligere tror jeg han sa det om gaven for å gi dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: 4dd11...973
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå