Gå til innhold

Naboen hugget seg juletre fra hagen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligner på skrivestilen til "drosjedama".

:fnise:

Anonymous poster hash: f2b9d...078

Skrevet

Anmeld.. Jeg hadde og gitt besjed til andre naboer hva han hadde gjort. Kanskje smålig, men fy f å frekk han er!

• Liker 1
Skrevet

Ligner på skrivestilen til "drosjedama".

Jeg har en anne bruker i tankene. Den brukeren er stadig i konflikt med naboene sine, skal vi tro trådene brukeren har startet.

Anonymous poster hash: 5c6ac...d01

Skrevet (endret)

Fy faen, for en frekk mann. Jeg hadde blitt så forbanna at jeg ikke vet hvor jeg hadde gjort av meg. Han kunne da i det minste spurt. Hvem er det som går i andres hager og hugger ned trærne deres?! Anmeld og krev penger. Er en vesentlig forskjell på å låne bort ting man får igjen og å stjele et tre.

Endret av sophh
Skrevet

Mennesker som deg som har ingen respekt for andres eiendom er de som kræsjer i folks biler på parkeringsplasser og bare kjører, som kaster søppel i skogen og gir faen, som pisser og driter i folks hager, som skyter fyrverkeri rett inn i andres boliger - representerer på mange vis det verste i mennesket.

Newsflash - hold deg til ditt eget og gi faen i andres eiendom og liv.

Du vet nok fint lite om meg som person. Jeg syns du virker særdeles lite reflektert :) Men når du blir større og skjønner mer av verden så vil det forhåpentligvis falle på plass . Var det respekt du snakket om?

Mitt poeng var bare at det finnes så mye dritt i verden(det har jeg sett nok av) til at ei busk ikke er noe å henge seg opp i. Jeg sa IKKE at jeg syns det var en fornuftig handling. Les.Tenk.Skriv

Gjest Citronella
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg om noen hadde tatt et grantre fra eiendommen vår for å få et juletre. Hadde noen systematisk hugget ned alle trærne, så hadde jeg nok vurdert å bry meg.

Det finnes viktigere saker for politiet. Og også for meg. Ønsker dere alle en god romjul! :nissevink:

• Liker 1
Skrevet

Sjekk hva et tre på denne størrelse koster på et skikkelig hagesenter, og forlang at naboen betaler, hvis ikke anmelder du!

Men ta bilder straks, så du har bevis.

En sånn person har godt av å bli satt på plass!

Gjest Citronella
Skrevet

Sjekk hva et tre på denne størrelse koster på et skikkelig hagesenter, og forlang at naboen betaler, hvis ikke anmelder du!

Men ta bilder straks, så du har bevis.

En sånn person har godt av å bli satt på plass!

Jeg sitererer deg kun som et eksempel. Det er snakk om et grantre! Anmeldelse og bevis og forlangelse. Ro dere ned. Det er fortsatt bare snakk om et grantre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg sitererer deg kun som et eksempel. Det er snakk om et grantre! Anmeldelse og bevis og forlangelse. Ro dere ned. Det er fortsatt bare snakk om et grantre.

Det er vel strengt tatt ikke grantreet som er det største problemet, men at en nabo tar seg til rette på eiendommen uten lov! Denne gangen var det et grantre, hva blir det neste gang? Han trenger ved og hugger alle trærne? Han bygger den nye garasjen/boden/terreassen på naobens eiendom for det var en bedre plass og han trengte den? Eller plukker alle bærene fordi han vil ha syltetøy, men ikke gadd dra på butikken ...?

Jeg hadde blitt forbanna. Jeg liker trærne i hagen min! De er der fordi jeg ønsker å ha de der, ikke for at naboen skal ha juletre eller ved... Naboen hadde helt klart fått beskjed om å erstatte treet med summen det koster å plante et tilsvarende tre.

Anonymous poster hash: 25170...faa

• Liker 6
Skrevet

Et grantre som TS eide og hadde tenkt å beholde.

Å forsyne seg med naboens hageplanter fordi man føler for det er ikke OK, og anmeldelse pga ulovlig trehogst foretatt av naboen er noe man stadig leser om i avisa.

Ser ikke noen grunn til at TS skal finne seg i dette.

• Liker 3
Skrevet

Er vanligvis ikke så opptatt av eskaleringer, men ... du kan jo stille opp og forbedre utsikten din da. Kremt.

burn03.jpg

Anonymous poster hash: c12af...855

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...