Gå til innhold

Badoo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er med på Sukker, Tinder og nå på Badoo.. Har egentlig utrolig dårlig inntrykk av Badoo, fordi folk skriver hele tiden. Flertallet skriver bare "hei" eller "halla" og forventer ett svar ut fra det?
Jeg pleier egentlig ikke å svare når det er noen jeg ikke liker eller de bor for langt unna..
På Sukker er de fleste ganske seriøse, og har jo krysset av for masse greier før de ble medlem, og de på Sukker skrive gjerne litt mer i første om gang enn bare "hei" og på Tinder kan man jo ikke chatte før man har matchet.

Mens på Badoo (og Møteplassen) kan alle skrive til deg. På Badoo har man også muligheten til å velge om man vil svare eller trykke på "Ikke interessert", men folk kan jo da skrive til deg igjen.. "Hvorfor svarer du ikke?"

Hva synes dere om damer/menn som ikke svarer på datingsider? Tar dere hintet? Ville dere likt å blitt avvist "ordentlig"? Jeg får mellom 10-20 mld på Badoo hver dag, hvor de fleste er bare "hei", skal jeg virkelig svare alle?

Anonymous poster hash: 90c99...996
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med på Sukker, Tinder og nå på Badoo.. Har egentlig utrolig dårlig inntrykk av Badoo, fordi folk skriver hele tiden. Flertallet skriver bare "hei" eller "halla" og forventer ett svar ut fra det?

Jeg pleier egentlig ikke å svare når det er noen jeg ikke liker eller de bor for langt unna..

På Sukker er de fleste ganske seriøse, og har jo krysset av for masse greier før de ble medlem, og de på Sukker skrive gjerne litt mer i første om gang enn bare "hei" og på Tinder kan man jo ikke chatte før man har matchet.

Mens på Badoo (og Møteplassen) kan alle skrive til deg. På Badoo har man også muligheten til å velge om man vil svare eller trykke på "Ikke interessert", men folk kan jo da skrive til deg igjen.. "Hvorfor svarer du ikke?"

Hva synes dere om damer/menn som ikke svarer på datingsider? Tar dere hintet? Ville dere likt å blitt avvist "ordentlig"? Jeg får mellom 10-20 mld på Badoo hver dag, hvor de fleste er bare "hei", skal jeg virkelig svare alle?

Svar kjerring, svar.

Anonymous poster hash: e0fc2...ba4

Skrevet

Haha, jeg traff eksen min der da jeg var 16. Det varte i en uke.

Den siden er ikke så veldig seriøs. Det er i hvert fall mitt inntrykk.

Skrevet

Nei.Det beste er å kun svare de du har lyst å svare.

Å svare på alle henvendelser av høflighets skyld er en fin tanke,men vil som regel bli misforstått av mottakeren og du risikerer å aldri få fred for dem.

• Liker 1
Skrevet

Stakkars, det er virkelig synd på deg. Skjønner ikke at du ikke slutter å bruke de datingssidene siden det er så plagsomt...

Anonymous poster hash: 741b3...cf2
Skrevet

Jeg traff ei som var mentalt tilbakestående der! Helt sant!

Hun ville kose med meg. Men jeg svarte at jeg ikke koste med folk jeg ikke kjente. Og det syns jeg ikke hun skulle heller.

Jeg ble litt bekymra for henne.

Anonymous poster hash: 9c890...084

Skrevet

Har aldri hørt om badoo før... Er det noe å satse på? Gidder ikke betale for sukker, er ikke SÅ lei av singeltilværelsen. Men kunne vært morsomt å komme i kontakt med noen nye likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...