Gå til innhold

bytte et sminkeprodukt uten forsegling?

l1995

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg var og handlet en mac foundation + en dior blush for tilsammen 685kr hos KICKS Trondheim Torg i dag. Men jeg har lyst til å levere tilbake rougen ettersom jeg angrer på kjøpet. Produktet er IKKE brukt eller åpnet. Jeg har kvitteringen, men det ble ikke tatt på noen forsegling på produktet. Kan jeg fortsatt bytte produktet siden det ikke er åpnet eller brukt, samt at jeg har kvitteringen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde absolutt få byttet hvis de glemte forsegling. Selv har jeg ikke alltid

fått forsegling på ting jeg har kjøpt på Kicks, når det har vært gave, og jeg vet

at venninner har fått byttet allikevel. Jeg tror det varierer veldig etter hvilken

butikk og hvem som ekspederer deg. Jeg har nemlig opplevd at min niese ikke

fikk bytte noe jeg hadde kjøpt, men da jeg stakk innom med samme produktet

samme dag fikk jeg bytte. Så tror det går litt på tryne-faktor selv om de samme

bytte-reglene burde gjelde for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der hvor jeg jobber har vi en regel på at vi ikke bytter kosmetikkvarer uten forsegling. Noe som er idiotisk siden veldig mye av det vi selger ikke er forseglet i utgangspunktet. (Hvis noen sier det er en gave forsegler jeg det alltid, men det er ikke noe vi gjør automatisk).

Jeg bruker skjønn når noen vil bytte kosmetikk. Hvor lenge er det siden produktet ble kjøpt? Ser det brukt ut? Tenker også i 99 % av tilfellene at det er mye bedre for butikken at vi får en fornøyd kunde enn å være vrang og nekte å bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...