AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 Pusen min har tre værhår som er tydelig korte. Ser nesten avklippet! Han er inne katt, har en katt til. Begge to er kattunger på 14 og 17 uker. Det er to grunner jeg kan tenke meg: 1: De kom i klosaksen med et uhell, uten at jeg la merke til det. 2: Katt nummer 2 har bitt de av under lek. Eller kattemor har gjort det. Hva tenker du? Dette plager meg, er redd for at de tidligere eierne kanskje har gjort det eller noe. Anonymous poster hash: 9d5d6...48b
Wildberry Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Jeg har hund, og min hund får noen ganger brekte værhår. Har ikke opplevd det på tidligere hunder, men denne hunden er ganske aktiv til å leke. Har også sett at i perioder hvor hun har lekt mye med andre hunder, så har det skjedd oftere, da de har blitt brekt eller bitt av under lek. Dette skjedde oftere som valp enn voksen. Nå har jeg som sagt hund, ikke katt, men de brekte værhårene til hunden ramler i allefall av etter en stund, og erstattes av nye.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #3 Skrevet 27. desember 2014 Tror det er vanlig at kattemor eller andre katter biter de av Anonymous poster hash: a9096...1d8
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Fant saksen på gulvet også! (neglesaks) men en katt klarer vell ikke å klippe av sine egne værhår Drakk i går, så første jeg tenkte var "hva i helsikke har jeg gjort mot pus!!!". Men husker alt fra i går, var ikke så full at jeg ikke hadde kontroll. Og jeg klippet i klørne i fylla heller, så det var ikke meg. ts Anonymous poster hash: 9d5d6...48b
Gjest Kaida Skrevet 27. desember 2014 #5 Skrevet 27. desember 2014 Husker at det har vært tråder om dette her før, kanskje du finner dem hvis du søker. Jeg mener konklusjonen var at kattemor noen ganger kan bite av værhårene og at det er normalt.
Kontormus Skrevet 27. desember 2014 #6 Skrevet 27. desember 2014 Det er vel ganske vanlig at kattemor biter av værhår på ungene sine. Og katten her har en gang tatt sine ved å gå for nære et tent stearinlys. Det vokser ut igjen.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #7 Skrevet 27. desember 2014 Slapp av og pust! De vokser ut igjen Anonymous poster hash: c6cc8...8fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå