AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 Er det noen som vet hvor man kan få tak i fine, enkle vinterkåper med ull i seg? Synes jeg ser dem på folk hele tiden, men finner dem ikke i de store nettbutikkene osv. Av mindre butikker vet jeg ikke hvor jeg skal begynne. Er i Oslo-området, men ikke godt kjent. Noen som vet hvor man bør lete etter enkle ullkåper med et klassisk snitt, innsvingt i livet? Pris opp til ca 3000, men tar gjerne en for mye mindre. Anonymous poster hash: 9508d...5b6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Jeg har kjøpt fra Floyd, men hva butikken het, husker jeg ikke (ikke Floyd butikk). Betalte 1700 kr Anonymous poster hash: 36c1d...c53
Slik Skrevet 27. desember 2014 #3 Skrevet 27. desember 2014 Jeg har en "nevia" kåpe fra Ted Baker jeg er kjempe fornøyd med. Kostet 2 800 😃 kjøpte den på zalando
Gjest Tigress Skrevet 28. desember 2014 #4 Skrevet 28. desember 2014 Ebbesen og Jensen i Prinsens gate. Ser ut som kjerringbutikk, og masse gamle damer der, men flotte kåper, det har dei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå