Gå til innhold

Er jeg feit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ei jente på 19 år, er 173cm høy og veier mellom 67-69kg. Selv synes jeg at jeg har noen kilo for mye på kroppen, men andre sier nei. Jeg har slitt med dette lenge og det blir ett hinder for meg. Magen min har fortsatt "valpefett", men jeg blir ikke kvitt det.. Jeg er ikke noe fan av å trene, men jeg elsker sunn mat! Jeg går meg gjerne en tur, og jeg har en fysisk aktiv jobb offshore. Så jeg mener at jeg ikke har behov for å være på ett treningsstudio flere ganger i uka.

Er det noen som vil dele noen tips med meg om hvordan jeg skal spise, hvor ofte osv..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er normalvektig. Men hvis du vil miste noen kilo eller stramme opp burde du absolutt trene.

Anonymous poster hash: 4cba7...4f0

• Liker 1
Skrevet

Det du trenger å vite er å spise frukt, grønnsaker og rene produkter av kjøtt og fisk, og selvfølgelig grove kornprodukter. Du trenger kun å følge anbefalingene fra helsedirektoratet.. Og nei, du er ikke feit, men det vet du.

Gjest Runforit
Skrevet

Feit er du ikke. Men du kan være utrent og dvask med lite muskelmasse og da føler en seg gjerne i slapp i fisken.

Om du vil ha en mer fit kropp så er trening supert slik at du får en fin balanse mellom muskler og fett. Vekta har ikke noe å si, men cm vil da gjøre at du ser mer fit og stram ut.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er like høy som deg og veier 78. Føler meg ikke feit, men vet jeg har en del ekstra jeg godt kan ta av. Kjæresten sier jeg er fin uansett da, men skal uansett endre livsstilen litt over jul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...