didi89 Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 hold på med en fyr siden agust, vi møttes på tinder. når han var i utlandet med sine kompiser, åpnet han tinder igjen.. begyne å sveipe til høyre.. når eg merket dette når eg var inn på appen for å fjerna profilen min så jeg at han var pålogget. han begrunnet dette med at, det var konkuranse om hvem som skulle få mest mulig match. vel det ble mye diskusjoner ut av det, han sa til og med at han måtte ha den appen han likte å få *likes* noe som gjorde at eg følte meg ikke nok for han.. holder deg ikke at eg liker han som han er.. forguder alle tåpelighetene hans.. ?? eg presset han til å fjerna profilen sin hvor han mister alle sine matcher... dagen etterpå.. ville han gjør det slutt med meg, så begynte han selv å grine unnskyld seg ville ha meg tilbake. dumme meg gikk med på det !!! 2 dager senere reiste eg på jobb og der fikk eg beskjed om at han fikk ikke noe føleser for meg .her snakker vi om samme fyren som ga meg hus nøkkelen sin, ba meg til å flytta inn, sagt til sine venner at vi var sammen... per i dag tok han seg pause som kommer til å være ut januar... hva gjør eg ?? virker ut som han har personlighetsforstyrrelse...
Gjest Castielz Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Huff, kunne du prøvd å skrive på nytt? På norsk?
Noht Skrevet 27. desember 2014 #3 Skrevet 27. desember 2014 Det virker som om han er utrolig useriøs ? Han liker og ha jenter på si i tilfelle han går lei av deg. Gutter som kommer med slike kommentarer som , skal vi flytte sammen osv osv. så tidlig.. føler jeg ikke er særlig seriøse.. Ikke kast mer av tiden din på han..
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Skjønte ikke noe av dette, kanskje jeg er for gammel? Anonymous poster hash: d6f1a...dcb
Gjest tomasjj Skrevet 27. desember 2014 #5 Skrevet 27. desember 2014 Det virket som en fyr du ikke skal bruke tid på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå