Gjest Coolaid Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 http://www.dagbladet.no/2014/12/26/nyheter/utenriks/arbeidere/kina/fabrikkarbeid/36892745/ Syns du det er greit å støtte dette ?
Gjest Bud Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 "De som lager ipponen din er for trøtte til å spise". Jeg har ikke tall på alle gangene jeg har vært for trøtt til å spise etter jobb, kun for at mine medmennesker ikke skal miste luksusen de er blitt vant til.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #3 Skrevet 27. desember 2014 Klart det ikke er greit, men hva skal man gjøre? Slutte og kjøpe alt som kommer fra kina, eller unger lager? Da sitter du igjen med ingenting for og si det sånn. Rart dem alltid fokuserer på apple. Hva med samsung? Dem har sikkert bundet dem fast nede i en kjeller. Garantert verre enn iphone. Anonymous poster hash: c33a7...21e 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Det er et håpløst problem. Det hjelper heller ikke å slutte å kjøpe produkter produsert av barn eller underbetalte og overarbeidede mennesker. Da mister de inntekten de er avhengige av. Vi må stille krav, men det nytter ikke å bare be fabrikkene gi alle barna sparken uten at familen har mulighet for annen inntekt og skole. Og så må her i vesten betale vesntlig mer for produktene vi kjøper for at disse menneskene skal få den lønnen de fortjener.Anonymous poster hash: bafc0...c30 5
Gjest Churro Skrevet 27. desember 2014 #5 Skrevet 27. desember 2014 Hvor kjøper du klærne dine fra da? 2
artigsjokk Skrevet 27. desember 2014 #6 Skrevet 27. desember 2014 Det er selvfølgelig ikke greit. Men vet du at alt du kjøper er produsert under etiske forhold?
Gjest Blondie65 Skrevet 27. desember 2014 #7 Skrevet 27. desember 2014 Jeg har ikke valgt å ha Apple produkter. Det er jobb telefon. Hadde aldri kjøpt dette selv. Merkelig at det bare er iPhone som henges ut. Garantert det samme for alt produsert i Kina, Thailand, etc.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #8 Skrevet 28. desember 2014 Hvis man kunne se hvor samtlige ting i hus og hjem, og i hverdagen ble laget, ville det garantert gjort sterkt inntrykk det også. Så det gjelder vel neppe kun Apple.. Anonymous poster hash: bfceb...270 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå