Gå til innhold

Er det teit å bruke klokke på høyre hånd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en dødsfin, STOR armklokke med min mann til jul. Jeg elsker virkelig denne klokken, men jeg har ganske små hender og armer, og siden klokken er så stor (ikke i lengde, men på uret og armbåndet) får jeg vondt når jeg har den på venstre hånd, pga at den opptrekkeren som er på siden av uret ofte stikker meg på hånden når jeg beveger meg. Jeg synest derfor at det er mye mer behagelig å ha den på høyre hånden fordi opptrekkeren da ikke blir noe problem. Men så har jeg fått så mange kommentarer på hvorfor jeg har klokken på "feil" hånd, så da begyndte jeg å lure. Ser dette skikkelig teit ut? Tenker mest at jeg driter egentlig litt i hva folk sier, for klokka er kjempefin, har fått veldig mange, fine kompliment på den, så jeg har ikke lyst å bytte den til en annen, mindre modell. Men hvis alle synest det ser skikkelig dust ut å ha den på høyre hånden så føler jeg meg litt teit, selv om jeg egentlig ikke burde bry meg :P Så hva synest dere, er det kjempe teit å ha klokken på høyre hånd, eller spiller det ingen rolle?

Anonymous poster hash: 87897...89a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bærer den på den måten du selv vil. Hva folk mener er "rett" og "feil", skal du ikke bry deg om.

Selv veksler jeg når det kommer til hvilken arm jeg har klokken på og blåser i hva folk måtte mene.

Anonymous poster hash: 4505b...aee
  • Liker 4
Skrevet

Det betyr vel at du er homo hvis du har den på høyre hånd?

Anonymous poster hash: 40c2c...1c5
  • Liker 1
Skrevet

Siden hele familien min bruker klokke på høyre hånd, så synes jeg det ikke er teit. Bruk den der du ønsker.

Anonymous poster hash: d6c85...d78

• Liker 1
Skrevet

Er ingenting som heter "feil" hånd. De fleste har den på venstre, men noen foretrekker å ha den på høyre. Jeg har den på høyre selv de få gangene jeg bruker klokke. Hadde noen sagt at jeg har klokken på feil hånd, hadde jeg nok blitt litt forbanna, man kan vel ha klokken på hvilken hånd man vil.

• Liker 2
Skrevet

Idiot.

Anonymous poster hash: 93813...e8c

• Liker 3
Gjest Rhaegar Targaryen
Skrevet

Det hadde følts veldig uvant for meg om jeg hadde hat klokka på høyrehand. Men jeg ser ikke noe galt i at folk har klokka på høyrehand.

Skrevet

Tror ikke det er avgjørende for legning, nei. Må gåan

Skrevet

Er det virkelig folk som dömmer for dette???

Uansett, drit i dem som synes det er teit og ta den paa deg slik du selv önsker :)

Skrevet

Nei. Men det betyr at det er en statistisk større sjanse for at den personen som har klokken på høyre hånd er venstrehendt. Men bare fordi noen er født venstrehendt så betyr ikke det at vedkommende er homofil. Det er ikke slik gaydar fungerer...

Anonymous poster hash: 8bb62...259

• Liker 1
Skrevet

Det er berre av di folk flest har klokka på venstre hand at dei lurer. Eg ville lurt sjølv, men det er jo ikkje noko i vegen for å bruke klokka på høgrearmen.

Skrevet

Takk for alle svar! :) Da fortsetter jeg bare å bruke den på høyre hånd, jeg synest jo at det er like fint uansett :)

Anonymous poster hash: 87897...89a

Skrevet

Jeg bruker alltid klokka på høyre hånd, og er hverken rar eller homo.. 😜

Anonymous poster hash: a69bb...8b8

Gjest Olivia Benson
Skrevet

Jeg hadde ikke reagert, men så kan ikke jeg forskjell på høyre og venstre heller da :P

Ha den på den hånden du vil. Så mye rart folk henger seg opp i altså.

• 2 uker senere...
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Når eg går med klokke går eg med ho på høgre hand. Det er mest nprmalt for meg. Eg kunne ikkje brydd meg mindre om nokon kommenterte det. Har forresten aldri fått kommentar på det.

Skrevet

Går også med klokke på høyre arm :) Man må da kunne plassere klokka hvor man selv føler for det, så om du så vil gå med klokka på leggen står du fritt til det. Får da være grenser for hvor mye man skal bry seg om hva andre mener :)

Skrevet

Jeg er tvehendt så jeg bytter på det. Kommer an på hvilken hånd jeg tilfeldigvis plukker klokken opp med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...