hoppende Skrevet 30. juli 2004 #1 Skrevet 30. juli 2004 Jeg fikk et godt tips om hva man skal huske på på selve bryllupsdagen. Nemelig stikke av med kjæresten din (hehe, mannen din har han jo blitt da) et par minutter og kline litt. Hihihi, fikk beskjed om at det var så lett å glemme å ta litt tid til hverandre på den store dagen, og det er jo dumt siden det er derfor vi er der. Så husk på det da jenter, og mest sansynlig kommer vel mannen din til å like akkurat det vil jeg tro
Måne Skrevet 30. juli 2004 #2 Skrevet 30. juli 2004 Det var lurt! ja, han synes sikkert det er en god idè!
Prada Skrevet 30. juli 2004 #5 Skrevet 30. juli 2004 Ikke noe problem å huske på det for oss, det var det eneste jeg ville denne dagen. Kyssa og småklina litt innimellom hele tiden vi da...
hoppende Skrevet 30. juli 2004 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2004 Hehe, herlig Gleder meg til det da, det og...
Seterjenta Skrevet 30. juli 2004 #8 Skrevet 30. juli 2004 Det er et kjempegodt og ikke minst viktig råd! Man bør nok legge det inn i (det uoffisielle...) programmet kanskje
hoppende Skrevet 31. juli 2004 Forfatter #10 Skrevet 31. juli 2004 Og nå er det ikke lenge igjen til jeg skal følge rådet, gleder meg, det er bare en uke igjen. Får håpe noen som fulgte rådet forteller om det var lurt!
Gjest Tex Skrevet 1. august 2004 #13 Skrevet 1. august 2004 Vi la det inn i programmet vårt, men jaggu om vi fikk tid til det nei....... Nei, tiden gikk så fort og det var folk som skulle ha tak i oss hele tiden, så noe klining fikk vi ikke tid til.... ...ikke før vi la oss i badekaret den natten.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå