AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 Noen som har forslag til et passende reisemål i påsken? Er ikke ute etter noen spesiell påskefeiring, men ønsker en storbyferie i utlandet. Har tenkt litt på Paris, men er usikker på om mye er stengt eller ikke! Anonymous poster hash: 78805...d3b
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Amsterdam! Åh, varme vårdager i Amsterdam! <3Anonymous poster hash: 04cac...289
Skogshjerte Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Selv er jeg veldig glad i London, en storby som egentlig har alt. Her finner du massevis av severdigheter og spennende ting å se på, om du liker slikt: http://dinstorbyferie.no/london/ Eller så kan du bare rusle rundt å nyte vårsolen i en av de mange fine parkene, anbefales! Shoppingmulighetene er jo også mange.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #4 Skrevet 28. desember 2014 Roma! Anonymous poster hash: 0a4f2...92e
Avi Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Barcelona jeg var der i påsken i fjor. masse å se på! tror butikkene var stengt på langfredag og søndag. utenom et senter ved havna som var søndagsåpent. men jeg var uansett ikke på shopping alle dagene
LilleLerke Skrevet 28. desember 2014 #6 Skrevet 28. desember 2014 Takk for forslag! Skal sjekke litt rundt. Har vært en del ganger i London, men vil alltid tilbake - så det tipset spares til en senere anledning
Majeanh Skrevet 30. desember 2014 #7 Skrevet 30. desember 2014 Paris er min favoritt by i europa. Når du lurer på om mye er stengt, så vet jeg ikke helt hva du tenker på? Det er en storby, så restauranter og butikker har normale åpningstider. 1
LilleLerke Skrevet 31. desember 2014 #8 Skrevet 31. desember 2014 Paris er min favoritt by i europa. Når du lurer på om mye er stengt, så vet jeg ikke helt hva du tenker på? Det er en storby, så restauranter og butikker har normale åpningstider. Turistattraksjoner/severdigheter, butikker, disneyland. Alt mulig egentlig! Lurer på om byen er annerledes på noen måte i Påsken enn ellers i året.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #9 Skrevet 1. januar 2015 Valencia og Barcelona! I Valencia er det et skikkelig spesielt opptog på langfredag hvor folk går kledd i KuKluxKlan-lignenede drakter. Det er utrolig stemningsfullt og temperaturen er perfekt i påsken. Herlig mat er det også i begge byene. Anonymous poster hash: f008c...177
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå