AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 Hva tenker dere når en person kjøper en seks-pakning øl på morgenen? Type 9-10-11 tiden.Anonymous poster hash: 7e6d9...e0d
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Hva tenker dere når en person kjøper en seks-pakning øl på morgenen? Type 9-10-11 tiden.Anonymous poster hash: 7e6d9...e0d Bryr meg særs lite hva folk kjøper når. Anonymous poster hash: b97a1...7a9 2
Blå Trombone Skrevet 27. desember 2014 #3 Skrevet 27. desember 2014 Tenker ikke noe særlig over det. Kanskje personen jobber om ettermiddagen og ikke rekker å handle seinere på dagen. Eller hvis personen ser ut til å være rundt 18 år tenker jeg at det sannsynligvis er en kontrollør. 1
Gjest Daenerys Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Hvis en person gjorde det daglig tenkte jeg kanskje litt over det, men ikke hvis det var av og til. Brydde meg som flere nevner sjeldent over hva andre kjøpte når jeg jobbet i kassen
globalagogo Skrevet 27. desember 2014 #6 Skrevet 27. desember 2014 For å være ærlig har jeg glemt hva folk skal ha allerede idet jeg scanner varen... Kunde: "hva kostet den skinken egentlig?:)" Jeg: "eeeheheh... Hvilken skinke? Skal vi se... *leter i lista på skjermen*" Kunde: "du scannet den for to sekunder siden:p" Altså: jeg (vi?) i kassa prøver å finne strekkodene raskt, scanne raskt og stable pent. Prøver å ikke knuse egg/potetgull osv. Bryr meg lite/intet om hva folk kjøper 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #7 Skrevet 28. desember 2014 Satt i kassen som student. Tenkte ikke over hva folk kjøpte. Konsentrerte meg kun om å være rask, trykke inn de rette kodene. Husker fremdeles de forskjellige kodene for frukten og rundstykkene etc.Anonymous poster hash: 6724a...530
Gjest Mythic Skrevet 28. desember 2014 #8 Skrevet 28. desember 2014 Jobber ikke i butikk, men det hender jeg handler ganske tidlig på morgenen/formiddagen i blant. Da er det meg og øldrankerne som er på butikken. Jeg handler vanlige dagligvarer, og de 4-5 andre kjøper kun øl - eller kanskje et brød i tillegg. Og ja, jeg vet at de er øldrankere. Og de kjøper stort sett 1,5 litere i plastflaske. Sikkert tegn på øldranker.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #9 Skrevet 28. desember 2014 Ingenting, med mindre personen ser ut som den kommer rett fra gårsdagens fest, eventuelt ser ut som den skal på fest med dress og hele pakken. Er selve personen og hvordan den fremstår som gjør at jeg evt. reagerer på hva det måtte være de kjøper, fra kondomer og øl til et tonn potetgull eller åtte liter melk, ikke selve varen. Anonymous poster hash: 76298...e1f
Aule Skrevet 28. desember 2014 #10 Skrevet 28. desember 2014 Jeg følte meg som den fylliken en lørdag for noen uker siden når jeg spant inn på butikken 08.40 og kjøpte 8 øl, Klorin, Salmiakk og Jif Universal.....slik handler man når man tok helgehandelen på torsdag og glemte at man skulle vaske på formiddagen og pilse/spille kort på kvelden...
sweg Skrevet 28. desember 2014 #11 Skrevet 28. desember 2014 Jeg gir som regel faen, men det er noen som kommer innom hver morgen/formiddag og kjøper to sixpacks og røyk. Da tenker jeg at de har problemer.
Pepperbiff Skrevet 28. desember 2014 #12 Skrevet 28. desember 2014 Tenker ikke noe særlig over det. Kanskje personen jobber om ettermiddagen og ikke rekker å handle seinere på dagen. Eller hvis personen ser ut til å være rundt 18 år tenker jeg at det sannsynligvis er en kontrollør. Har kontrollører lov å kjøpe alkohol og teste det sånn? De som har kontrollert mine butikker tidligere har kun observert, samt sjekket at alle dokumenter, plakater, og bevillinger er i orden.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #13 Skrevet 28. desember 2014 Har kontrollører lov å kjøpe alkohol og teste det sånn? De som har kontrollert mine butikker tidligere har kun observert, samt sjekket at alle dokumenter, plakater, og bevillinger er i orden. Ja, ikke de fra kommunen, men kontroller som er sent fra kjeden, ølsalg.no, aviser osv:)Anonymous poster hash: 31416...81b
Galactica Skrevet 28. desember 2014 #14 Skrevet 28. desember 2014 Jeg innrømmer at jeg tenkte mitt da jeg sto bak en fyr i kassen som kjøpte hornsalt, mandelessens og fire six-pack med øl. 1
Pepperbiff Skrevet 28. desember 2014 #15 Skrevet 28. desember 2014 Ja, ikke de fra kommunen, men kontroller som er sent fra kjeden, ølsalg.no, aviser osv:)Anonymous poster hash: 31416...81b Da er jeg med Takk for svar. __ Vi har jo alle fordommer som kommer til syne når vi sitter i kassen og registrerer varer, uansett om man vil det eller ikke. Absolutt alle har fordommer, og jeg kan innrømme at hvis jeg ser en middelaldrende, sliten mann som kjøper en 6pack med øl kl 0900, så tenker jeg mitt og så er jeg ferdig med det! Sier ingenting til kunden, og er like høflig som jeg er med absolutt alle jeg møter.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #16 Skrevet 28. desember 2014 hva tenker dere visst det er en som kjøper en pakke med dorull og ingenting mer:P Anonymous poster hash: b0e39...b9c
Pepperbiff Skrevet 28. desember 2014 #17 Skrevet 28. desember 2014 hva tenker dere visst det er en som kjøper en pakke med dorull og ingenting mer:P Anonymous poster hash: b0e39...b9c Tom for dopapir?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #18 Skrevet 28. desember 2014 hva tenker dere visst det er en som kjøper en pakke med dorull og ingenting mer:P Anonymous poster hash: b0e39...b9c "Aha, h*n skal hjem og drite!" Anonymous poster hash: 36440...50e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå