Chocoholic Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 Jeg holder på å gå tom for min elskede MD Formulations continous renewal serum nå, og prøver å finne enten en butikk som selger dette og sender til Norge, eller en fullverdig erstatning. Noen som har funnet noe etter at MD Formulations ble tatt av markedet?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 Du kan fortsatt få kjøpt denne på flere norske nettsider, blant annet Blivakker.no og Blush.no, tror også Coverbrands har denne. Anonymous poster hash: ded71...daf
Kontormus Skrevet 27. desember 2014 #3 Skrevet 27. desember 2014 Hvorfor taes så mange av produktene deres ut av markedet?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Hvorfor taes så mange av produktene deres ut av markedet? MD Formulations skal ut av det Europeiske markedet, men skal fortsatt selges i USA. Så det vil fortsatt være mulighet for å få tak i MD, men da ikke i Europa. Anonymous poster hash: ded71...daf
Kontormus Skrevet 27. desember 2014 #5 Skrevet 27. desember 2014 MD Formulations skal ut av det Europeiske markedet, men skal fortsatt selges i USA. Så det vil fortsatt være mulighet for å få tak i MD, men da ikke i Europa. Anonymous poster hash: ded71...daf Ja, men hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #6 Skrevet 27. desember 2014 Ja, men hvorfor? De tjener vel ikke nok på det Europeiske markedet til at det er verdt å bruke tid/penger på Europa da, USA er tross alt ett mye større marked, og de ønsker å prioritere dette har jeg hørt, men hvor sant det er vet jeg ikke. Anonymous poster hash: ded71...daf
Kontormus Skrevet 27. desember 2014 #7 Skrevet 27. desember 2014 De tjener vel ikke nok på det Europeiske markedet til at det er verdt å bruke tid/penger på Europa da, USA er tross alt ett mye større marked, og de ønsker å prioritere dette har jeg hørt, men hvor sant det er vet jeg ikke. Anonymous poster hash: ded71...daf Litt rart. De er vel den eneste med en slik sammensetning i produktene sine, så det er jo litt merkelig at de mener de ikke tjener nok penger i Europa. Men men... det er vel pengene det står på, som alltid.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #8 Skrevet 27. desember 2014 Litt rart. De er vel den eneste med en slik sammensetning i produktene sine, så det er jo litt merkelig at de mener de ikke tjener nok penger i Europa. Men men... det er vel pengene det står på, som alltid. Hvis man tenker på hvor mye større og hvor mye flere folk det er i USA enn i f.eks lille Norge, så er det ikke så rart at de kanskje ikke tjener så mye på å exportere varene, mange bedrifter tjener mindre på export enn man skulle tro. Jeg jobber innenfor noe HELT annet, men export er noe vi tjener lite på i forhold til innenlandssalget, så helt rart er det ikke. Anonymous poster hash: ded71...daf
Gjest BabyBlue Skrevet 27. desember 2014 #9 Skrevet 27. desember 2014 Kjøper MD på ebay, funker helt fint. Også er det mye billigere om man kjøper fra en amerikansk selger, så tror nok jeg hadde fortsatt å kjøpe derifra uansett om det var tilgjengelig i Norge.
Chocoholic Skrevet 28. desember 2014 Forfatter #10 Skrevet 28. desember 2014 Kjøper MD på ebay, funker helt fint. Også er det mye billigere om man kjøper fra en amerikansk selger, så tror nok jeg hadde fortsatt å kjøpe derifra uansett om det var tilgjengelig i Norge. Hvilken selger har du funnet som er trygg? Og hvordan fungerer merking av pakken ift 200-kroners grensa (selv om den nå skal opp)?
Gjest BabyBlue Skrevet 28. desember 2014 #11 Skrevet 28. desember 2014 Hvilken selger har du funnet som er trygg? Og hvordan fungerer merking av pakken ift 200-kroners grensa (selv om den nå skal opp)? Brukte DENNE selgeren sist. Sender bare melding og spør om de kan sette verdien under x-antall dollar som tilsvarer noe under 200
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå