Gjest Pet Skrevet 30. juli 2004 #1 Del Skrevet 30. juli 2004 Har nå leamus i venstre øyelokk på 3. dagen! Noe så irriterende :evil: ! Er det noen måte å bli kvitt det på eller må det bare gå over av seg selv? Hadde forøvrig leamus i rompa under en åttetimers eksamen en gang! DET var irriterende, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2004 #2 Del Skrevet 30. juli 2004 Svært lite du kan gjøre utenom å vente .... hadde det i øyet8lokk) i 14 dager.ble så fokusert på det at jeg gikk til legen. Han sa øyenlegen kunne bedøve muskelen, men at det ville vokne igjen da den gikk ut. etterhvert gikk det over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 30. juli 2004 #3 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg og ! Rett under venstre øyet. Dødsirriterende :evil: Har ingen råd, bare medfølelse :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 30. juli 2004 #4 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg og ! Rett under venstre øyet. Dødsirriterende :evil: Har ingen råd, bare medfølelse :trøste: Takk! :trøste: til deg også. Stakkars oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ireth Carnesir Skrevet 30. juli 2004 #5 Del Skrevet 30. juli 2004 Er det en epidemi på gang? Jeg har hatt det under venstre øyet i mange dager nå. Skikkelig plagsomt. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2004 #6 Del Skrevet 30. juli 2004 Har nå leamus i venstre øyelokk på 3. dagen! Noe så irriterende :evil: ! Er det noen måte å bli kvitt det på eller må det bare gå over av seg selv? Jeg har hatt det de siste 2 ukene på og av... Irriterende. :evil: (Før fikk jeg det kanskje 2 ganger i året..max..) Tror det må bare gå over...(har desverre ingen kjerringråd på lager) Hadde forøvrig leamus i rompa under en åttetimers eksamen en gang! DET var irriterende, det! Den var ny...Det har jeg heldigvis ikke opplevd..ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 31. juli 2004 #7 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg har vært plaget på høyre øyelokk en tid nå Synes å erindre at lemus kan skyldes mangel på ett eller annet vitamin/mineral, men klarer bare ikke huske hva det kan være. Zink kanskje??? Godt mulig jeg tar veldig feil :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreamy Skrevet 31. juli 2004 #8 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg har også hatt det problemet flere dager på rad. Utrolig irriterende. Hvis det varer kjempelenge så hadde jeg forsøkt med akupunktur. Det går jo ann å ringe å snakke litt med akupunktøren først.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2004 #9 Del Skrevet 31. juli 2004 jeg har hørt at leamus kan komme hvis man er sliten stresset eller noe sånt..hvis jeg sover for lite kan jeg få det hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2004 #10 Del Skrevet 31. juli 2004 jeg har hørt at leamus kan komme hvis man er sliten stresset eller noe sånt..hvis jeg sover for lite kan jeg få det hvertfall.. Kan sikkert stemme...Jeg har jobbet som en hest siste måneden, og det merkes på kroppen. Søvn? Sover vanligvis 10t men har måttet gått nøye meg med 6t siste tiden. Går utifra at det går over når jeg går tilbake til "normalen"... *pjuh*... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå